Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Deze kleine mod van de week geïnstalleerd. Nog opvallend veel licht in vergelijking met de standaard puddle light.
View attachment 385651
Ik heb ook zoiets maar alleen met embleem, zonder tesla. Plm 10 euro Ali Express.
Installatie is easy. Zodra je het lampje aansluit hoor je de locks even gaan (odd!).
Pas bij het aansluiten op voor het verbuigen van de connectoren. Als het met geweld moet zul je ze verbuigen. In mijn geval was er 1 iets schuin ingestoken. Herstelbaar met een spanningzoeker als je het origineel er even naast houdt weet je hoever ze van de behuizing af moeten staan, een mm of 2.
Ook heb ik daarvandaan veel sterkere lampjes in de trunk geinstalleerd voor 11 euro. Lastige installatie vanwege plastic framepje achter de bekleding. Moet dat op een mooie lentedag nog eens afmaken. Nu gewoon in de bekleding gedrukt. Dat houdt wel want die dingen wegen niks.
Zelfde maatvoering en connector als de puddle lights, dus die kun je evt ook in je deur monteren voor meer licht onder je deur.
 
Lekker om de zoveel dagen pakketjes mogen ontvangen.. Ik blijf voorlopig nog even bezig ;)
20190313_213135.jpg 20190313_213131.jpg
 
  • Like
Reactions: jorisee