Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
@Herbie65, ik heb de SR+ besteld met partial premium interieur zonder de subwoofer in de koffer.
Zien jullie een mogelijkheid om op dezelfde originele plaats zoals bij het premium interieur een subwoofer met bijhorende verterker te plaatsen. Denk dat er daar veel nieuwe SR+ eigenaren voor te vinden zijn.
 
@Herbie65, ik heb de SR+ besteld met partial premium interieur zonder de subwoofer in de koffer.
Zien jullie een mogelijkheid om op dezelfde originele plaats zoals bij het premium interieur een subwoofer met bijhorende verterker te plaatsen. Denk dat er daar veel nieuwe SR+ eigenaren voor te vinden zijn.
Vast wel, maar ik heb de auto zonder Sub nog niet "in handen gehad".
Kom langs, en we gaan het bekijken!
 
Vandaag de lampjes vervangen in trunk, voetlichten en deuren. De trunk was het lastigst omdat de lampjes met een plastic ring aan de achterkant van de stoffering moeten worden vastgemaakt.

Maar binnen 10 minuten gedaan. Ik heb een mes gepakt en daar ducktape op gedaan ter bescherming, werkt prima.
 
  • Helpful
Reactions: fabian
Nieuwe 18" Borbet velgen gekocht en de bestaande Michelins daarop laten monteren.
Op de Aero velgen zitten nu Nokian WR A4 winterbanden.
Ik wilde niet groter dan 18" zodat ik geen comfort zou verliezen.
Velgen.jpg
P.S. nog geen tijd gehad om een mooie foto van de auto + velgen te maken :confused:
 
  • Love
Reactions: Cely
Zelf alvast begonnen met de chrome-delete van de onderdelen die ik zelf kan doen, de 3 emblemen.
Met een profi tooltje wat hiervoor bij poetsbedrijf ook gebruikt wordt is het goed te doen.
Is een soort plastic scheermesje wat je er onderdoor schuift nadat je de auto even warm laat worden in de zon.
Daarna de lijmresten eraf en klaar.

View attachment 399834

View attachment 399829
View attachment 399831
View attachment 399833
Met tandfloss zou het m.i. ook moeten lukken toch?
 
Nieuwe 18" Borbet velgen gekocht en de bestaande Michelins daarop laten monteren.
Op de Aero velgen zitten nu Nokian WR A4 winterbanden.
Ik wilde niet groter dan 18" zodat ik geen comfort zou verliezen.
View attachment 402571 P.S. nog geen tijd gehad om een mooie foto van de auto + velgen te maken :confused:

Mooi velgje hoor, zal hem goed staan.
Zo valt het iig weinig op als je de wielen wisselt van winter naar zomer, ze lijken best wel op elkaar.
Of rijdt je met de aero kappen erop in de winter?
 
Mooi velgje hoor, zal hem goed staan.
Zo valt het iig weinig op als je de wielen wisselt van winter naar zomer, ze lijken best wel op elkaar.
Of rijdt je met de aero kappen erop in de winter?

Op weg naar wintersport zal ik iig de aero kappen erop hebben, puur voor de verhoogde efficiency.

De Borbet velgen zijn iets meer open, zal binnenkort een fotootje plaatsen hier.
 
Kwam deze tegen, lijkt me een verbetering van het plastic gevoel van het standaard stuur. Vandaag bestellen dus over een paar weken kan ik hopelijk melden hoe het bevalt. Top Leather Steering Wheel Hand-stitch on Wrap Cover For Tesla Model 3 612790605336 | eBay

Gezien je het zelf moet naaien ben ik benieuwd of je het als leek netjes krijgt.
Ik vind het op de foto er al niet top uitzien namelijk.
Moet zeggen dat ik mij persoonlijk niet zo stoor aan het stuur, ik heb dat "plastic" gevoel niet zozeer.
 
  • Like
Reactions: MartinD
Ja zeker! en je kan de aerocaps er ook gewoon afhalen.
Onderstaande auto was een week oud en had al 3 velgen beschadigd.
Door de AlloyGators is deze schade onzichtbaar geworden.

Heel nice. Hoe gaan de bandenbedrijven hiermee om (leaseauto) bij winter/zomer banden wissels?
Kennen ze het product, extra kosten (arbeid) of beter eraf halen voor de wissel en daarna terugplaatsen???