Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Erg mooi, Alcantara! Zag net ook wat foto's van een alcantara middenconsole om alles in 1 stijl te houden. Weet alleen niet hoe dat alcantara zich houdt na intensief gebruik van de middenconsole. Maar ziet er wel heel gelikt uit.
Klopt supergaaf. Ik heb al een quote gehad excl uitbouw van de onderdelen van een andere partij die me veeeeeeel te duur was. Dan ga ik nog liever zelf aan de knutsel. Moet ik alleen een dashboard deel zien te regelen. Ik ben in afwachting van de reactie van deze persoon, deze ken ik nog van wat meetings met onze Mini Cooper.
 
  • Like
Reactions: Kiprich
Ik laat de auto tinten vanaf A stijl incl. achterruit (1 geheel). Kost me €800 bij Alba automotive. Vaste leverancier bij Leaseplan dus verder weinig over te zeggen. Lichtdoorlatendheid is in overleg. Ik ga voor zo donker als is toegestaan (A stijl) en vanaf B stijl iets donkerder.
 
Klopt supergaaf. Ik heb al een quote gehad excl uitbouw van de onderdelen van een andere partij die me veeeeeeel te duur was. Dan ga ik nog liever zelf aan de knutsel. Moet ik alleen een dashboard deel zien te regelen. Ik ben in afwachting van de reactie van deze persoon, deze ken ik nog van wat meetings met onze Mini Cooper.

Dan bedoel je zeker Chico ;-) CM-customs voor als mensen dingen willen checken...
 
Dit is de chat met de alcantara middenconsole.

I tried a different approach and covered the center console in "Alcantara". I like the result very much, the edges can be modelled very well (I've never used foil before - went well the first time). Can be easily fixed and removed again and tried again. In addition, the film is very "stretchy" ). Now the fabric has to be UV-resistant and get not red/brown. Maybe I'll find a better foil, which simulates the grey of the Model 3 Alcantara better. But it's a good proof of concept at least..

What do you think about it?

67x7t9q5.jpg


e6zpnbpm.jpg


wt4c2cro.jpg


gbqmilf7.jpg


6rm2esbx.jpg


i6szrg4z.jpg
 
Maar het lukt jullie dus wel om te bestellen bij de Tesla Shop?

Hier geprobeerd met verschillende browsers en creditcards. Kreeg errors bij betalen.

2 pogingen die leidden tot reserveringen op de cc zijn echter inmiddels afgeboekt.o_O

Nog geen antwoord op mijn e-mail en zie geen telnr dat ik kan bellen. :(
 
Maar het lukt jullie dus wel om te bestellen bij de Tesla Shop?

Hier geprobeerd met verschillende browsers en creditcards. Kreeg errors bij betalen.

2 pogingen die leidden tot reserveringen op de cc zijn echter inmiddels afgeboekt.o_O

Nog geen antwoord op mijn e-mail en zie geen telnr dat ik kan bellen. :(
Ga / bel dan gewoon met een SeC en vraag om datgene dat je wilt kopen?
Een week later max. mag je het ophalen.
 
Dat we anno (bijna) 2020 van het digitale "24/7 anywhere" terug moeten naar het analoge en enige vertrouwde contact met 100% gegarandeerde feedback "bezoekt onze(n) winkels(ch)" .... is schijnbaar de natte droom van Tes(ch)la. Slaan we de tussenstap "telefonisch" ook gewoon maar over...
Ik had toch een wat ander beeld van "disruptive"
Edit...Oeps.... O.T. Maar er zijn meerdere draadjes waar dit commentaar passend is..waaronder service-ervaringen (al geldt dat dan weer niet voor mijzelf)
 
Last edited: