Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
niet echt belangrijke redenen voor:
- kleine moeite, en je hebt toch weer het idee iets verbeterd te hebben
- het is raar dat alles in de auto led is behalve deze twee lichtjes
- witter licht ziet er net iets moderner uit
- ik kreeg 8 euro tegoed kado bij lightinthebox. Tja, en wat moet je dan bestellen? Dit dus (en een 12v-usb auto adaptor)
 
Voor het afval had ik in de vorige auto altijd zo'n stevige papieren modelwinkel-tas tussen passagierstoel en achterbank geklemd staan. Viel nooit om, ideaal! Nu de ruimte achter echter zo groot is, tezamen met het feit dat accelereren nu wat sportiever gaat :) vloog de afval zak steeds alle kanten op.

Dus probeerde ik een zwart zelfklevend plastic haakje te vinden maar dat bleek best lastig bij de bekende bouwmarkten. Deze wilde ik dan aan de achterzijkant van de armsteunconsole plakken maar daar blijkt ook dat kunstleer (net als op het dashboard) te zitten, dus dat zou vast ook wel niet goed plakken.

Uiteindelijk voor deze oplossing gegaan, een doorzichtig haakje vastgeklemd achter het randje van de ventilatie-opening.

ruvu6e2y.jpg


du7evyzy.jpg


vu9u9ugy.jpg
 
Last edited:
Ik heb een twin pack matte screen protectors gekocht bij Abstract Ocean
(nadat ik eerder een fob, USB rotator en USB fast charging adapter heb gekocht)

En die matte screen protector is GEWELDIG!
Veel minder weerkaatsing van zonlicht en het touchscreen doet het nog steeds even goed.

YouTube filmpje over het aanbrengen is ook heel duidelijk, dus dat ging prima.

Aanrader.
 
Zwarte plakkende viltjes (de je onder stoelpoten plakt, om de vloer te beschermen)

Ik heb ze tegen de gordelriem bevestiging (bestuurder linker bevesting binnenkant en bijrijder idem dito rechts) geplakt zodat deze niet meer irritant tikken tegen de stoel als je op kinderkopjes weg rijdt.
 
ImageUploadedByTapatalk1394481974.587405.jpg


- - - Updated - - -

Hebbe hebbe hebbe, waar heb je die vandaan wil ik ook:smile:. Helemaal voor m'n el cheapo mille miglia winterset:redface:
Helaas, alleen voor de standaard Tesla velgen. Het betreft namelijk alleen een sticker om de T wat kleur te geven. Die plak je op de standaard center caps.
zie http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/16174-Center-Cap-Tesla-T