Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waterstof of elektrisch

This site may earn commission on affiliate links.
Paar quotes:
- Je kunt in 12,5 seconden naar 100 km/h accelereren.
- De topsnelheid bedraagt 160 km/h.
- De Hyundai ix35 FCEV is niet gewoon te koop. Je kunt hem wel leasen voor een bedrag van € 2.000 per maand over een periode van vijf jaar.

Principes kosten geld. Veel geld in dit geval.
 
Paar quotes:
- Je kunt in 12,5 seconden naar 100 km/h accelereren.
- De topsnelheid bedraagt 160 km/h.
- De Hyundai ix35 FCEV is niet gewoon te koop. Je kunt hem wel leasen voor een bedrag van € 2.000 per maand over een periode van vijf jaar.

Principes kosten geld. Veel geld in dit geval.
Met de huidige rente van 0% is dat dus 120K. Hm... wat kan je nog meer kopen voor 120K waar vier wielen onder zitten?
 
Twee weken geleden stond deze knapperd in een parkeergarage in Brussel. Wel leuke nummerplaat, al hadden ze er ook "HOAX" van mogen maken ;-)

mirai.jpg
 
Dat moet die dealer me dan maar toelichten. Ik ben het toch al gewoon dat ik als consument soms beter ben geïnformeerd dan professionals.
Paar quotes:
- Je kunt in 12,5 seconden naar 100 km/h accelereren.
- De topsnelheid bedraagt 160 km/h.
- De Hyundai ix35 FCEV is niet gewoon te koop. Je kunt hem wel leasen voor een bedrag van € 2.000 per maand over een periode van vijf jaar.

Principes kosten geld. Veel geld in dit geval.

Hij zou trouwens gewoon te koop zijn aan 55.000€
 
ik had het over de lijst met andere ideeën... de berichten er op kan ik ook niet zien.
Ideeënmuur - De Stroomversnelling
Hmmm, nieuw fenomeen voor mij ... Helaas / gelukkig ben ik geen Vlaming dus zelf een idee inbrengen mag ik niet. De enige manier om meteen iets leesbaars te doen is dan ... een nieuw idee posten: "Verspil geen energie aan de vergissing van de waterstofauto" ofzo...
 
ik had het over de lijst met andere ideeën... de berichten er op kan ik ook niet zien.
Ideeënmuur - De Stroomversnelling
De mijne:
Laat woonwijken zelf batterijruimte creëren - De Stroomversnelling
Gebruik mestwarmte als woningverwarming - De Stroomversnelling
Zorg voor stabiele tarievenstructuur - De Stroomversnelling

En op vele ideeën opbouwende en kritische commentaren gegeven, maar goedkeuring duurt vrij lang (naar onze normen). Zal weer een of andere ambtenaar achter zitten ;).