Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waterstof of elektrisch

This site may earn commission on affiliate links.
Het is dan wel geen waterstof, maar de lobby van de Duitse autoindustrie heeft duidelijk succes gehad met de lobby voor e-fuels. Blijft een bijzonder verhaal, eerst zijn ze voor alle voorgestelde maatregelen en nu hebben een compleet andere mening en de rest van de EU gaat erin mee.


Ik lees dan af en toe de reacties onder de FB posts.
Net hierdoor denken een hoop mensen (die angst hebben voor EV's) dat ze gewoon kunnen doen als vroeger. Niemand beseft blijkbaar dat zo'n liter e-fuel makkelijk 6€ gaat kosten omdat er zo gigantisch veel energie in moet.

En natuurlijk hebben die journalisten geen zin om dat ook in die artikels te schrijven.
 
Ipv te "link droppen" hoor ik graag wat jij er van vindt. Dit is een forum, geen verzameling externe informatie.

Ik drop die link omdat ik die post van Thijs relevant vind voor dit topic en ik zijn bijdrage aan de maatschappelijke discussie over hernieuwbare energie belangrijk vind.

De post spreekt voor zich, geen enkele noodzaak om daar een plasje overheen te doen.

Ik wil dat er voortaan wel bijzetten voor je hoor, maar voor mij is een forum vooral een verzamelplaats van relevante informatie en geen verzameling meningen.
 
Last edited:
Fraude, en ja, die dure e-fuels zijn veel te duur dus die moeten gesubsidieerd worden.
Nou, dat duurde niet lang.

FsKxpbiWIAAUjFd
 
Follow The Money.

 
  • Like
Reactions: job-lek
Follow The Money.

We worden door die uitbater van dat subsidiestation in Den Haag wel weggezet al een stel schreeuwers. Blijkbaar komt het wijzen naar natuurkundige en economische principes over al schreeuwen bij mensen met cognitieve dissonantie op het gebied van waterstof.
 
Hoppa.

Nou hopen dat de realiteit hier ook eens doordringt voordat er nog meer geld weggegooid wordt.


 
Shell kon natuurlijk de ruimte niet vinden met die schamele 38 miljard winst dus moest er weer wat gerommeld worden om toch maar die 150 miljoen subsidie binnen te harken.


Artikel is vandaag gratis te lezen als het goed is. Andere media komen er ook mee overigens.
 
  • Informative
Reactions: Nick-m and Maarten