Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke organisaties hebben we gevraagd of we kunnen laden?

This site may earn commission on affiliate links.
Bring the chauffeur...... Zou ik zeggen.

Maar ben wel serieus. Onze Belgische vrinden hebben hun 1st Thursday of Tuesday (ben ff kwijt welke) waarom wij niet? Lig alleen niet zo centraal, Rotterdam. Wel voor een Vlaams/Nederlands event ;)

We hebben een bedrijfs restaurant waar alleen maar verse maaltijden worden bereid dus ik kan de dames een lekkere maaltijd laten maken en terwijl de auto's laden nuttigen we wat drankjes, gaan sommige fitnessen (april gereed), kijken een film in de mini-bios (4k 110 inch, erg mooi beeld) of gewoon slap lullen aan de bar;) heb voor elk wat wils. Kost niets, als je wilt neem je een flesje oid mee maar hoeft niet..... Dus... Vanaf april dan maar? Dan heb ik 15 laadpunten en is het verwarmde terras klaar.

Hier wil ik ook wel eens naartoe komen. Gezien de animo die er is maak je misschien beter een nieuw topic aan om het hier terug on topic te houden. :cool:
 
Ik ga komend weekend naar het Mecc ivm de InterClassics & TopMobiel 2014. Ter voorbereiding maar eens gevraagd wat de oplaadmogelijkheden zijn. Blijkt dat er 2.201 parkeerplekken zijn, waarvan er welgeteld 0 met een oplaadmogelijkheid. In Maastricht heeft de tijd even stil gestaan lijkt het !
Wordt uiteindelijk vriendelijk verwezen naar een publiek 11 kW e-laad punt in de buurt.

Gaat echt helpen om dit soort organisaties zo nu en dan er eens aan te herinneren wat de ontwikkelingen zijn op EV gebied..

Heeft er recent nog iemand van MECC Maastricht nog iets gehoord? Ik zou er in maart/april naar een congres willen gaan maar ik zie op hun site nog geen vermelding van laadpalen. Heb ook een mail gestuurd maar na ruim anderhalve week nog steeds geen antwoord hierop
 
Heeft er recent nog iemand van MECC Maastricht nog iets gehoord? Ik zou er in maart/april naar een congres willen gaan maar ik zie op hun site nog geen vermelding van laadpalen. Heb ook een mail gestuurd maar na ruim anderhalve week nog steeds geen antwoord hierop

Het lijkt mij dat ze niet achter moeten blijven.

Aan de andere kant, Essen Maastricht is 125 km. Als je bent volgeladen kun je royaal heen en weer op één lading, toch? Ervan uitgaande dat je een 85 kWh versie hebt.

Ik zou me de moeite besparen. Ik vind het altijd toch een gedoe en als het niet echt nodig is dan laat ik mijn plaats wel aan een phev.

En dan is er altijd nog Urmond, bijna op de route.
 
Heeeel gaaf. Is redelijk in de buurt voor mij, dus, als het enigszins te plannen is.... ben ik er bij.

Adres is hier.
De pre-opening zal zijn als ik de 3x 22kW laders met kabels heb hangen, ik verwacht midden februari. De grand opening als de 300+ zonnepanelen er liggen (maart), en de additionele 11x 22kW laders geplaatst zijn april/mei.
 
IKEA Eindhoven: 'we zijn er nog mee bezig'

Laat ze het dan maar gelijk goed doen :0 Toevallig waren wij er vanochtend en niets gezien, maar ook niet gezocht. Kostte maar 8% van de batterijlading om daar te komen (heenweg en terug 10% maar toen wat "gespeeld" met luidruchtige Clio met dubbele uitlaat). We beginnen het al te leren, denken in procenten.
 
IKEA Eindhoven: 'we zijn er nog mee bezig'

Maar ze hebben wel een laadzone:

da98f170821cbf73ed4414b606464336.jpg
 
Vandaag geinformeerd bij Holiday Inn te Leiden (moet er volgende week naartoe).

Kreeg dit antwoord :

Wij hebben bij het hotel geen oplaadpunt (wel een paar km verderop).
Indien u een kabel (met normale stekker) heeft om via 220V op te laden, dan is het geen enkel probleem (geen extra kosten).
Kunt u zeggen hoe laat u ongeveer arriveert, dan liggen de voorzieningen klaar.

Zal me goed vooruit helpen :smile:.
 
IKEA Eindhoven: 'we zijn er nog mee bezig'

Van het weekend bij IKEA Utrecht geweest. Gesprekje met dienstdoende manager gehad. Ze zijn in Utrecht er ook mee bezig. Komt direct naast de hoofdingang.
Ik heb aangegeven dat het verstandiger is om het iets verderop te doen aangezien ze anders waarschijnlijk bezet worden door ICE's.
Voorlopig maar afwachten...
 
Vandaag lekker gelunched bij brasserie Waalhaven naast Rotterdam airport.
Hier hebben ze 8 delicated parkeerplaatsen voor (PH) EV's en 4 laadpalen, bij navraag mag men hier "gratis" gebruik van maken.
bij binnen komst alleen even melden aan de bar dat je bij paal X staat en wilt laden.
image.jpg
image.jpg

De gene die ik vroeg over het vermogen keek me aan of ie water zag branden, en zei :" allen electrische auto kunnen hier laden" .
ik ga er vanuit dat het 11KW is.....