Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke organisaties hebben we gevraagd of we kunnen laden?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vond deze wel grappig, los van de taal, maar meer de combinatie van de signature met sustainability certificering :)

4ahuteqy.png


Maar de conclusie is in ieder geval dat ik in de buurt van luchthaven Brussel nog aan het zoeken ben.
Van Crowne Plaza in dezelfde straat heb ik nog geen antwoord.
 
Ik vond deze wel grappig, los van de taal, maar meer de combinatie van de signature met sustainability certificering :)

4ahuteqy.png


Maar de conclusie is in ieder geval dat ik in de buurt van luchthaven Brussel nog aan het zoeken ben.
Van Crowne Plaza in dezelfde straat heb ik nog geen antwoord.

ik vind de vertaling toch wel tenenkrullend.

Het Vlaams woordenboek tenenkrullend
 
Landal Natuurdorp Suyderoogh

Beste heer,

Aan de voorzijde van het huis zit een schuurtje met een stopcontact, wel zullen er extra kosten berekend worden.

Met vriendelijke groeten,

Rudy Goren
Parkmanager Landal Natuurdorp Suyderoogh

Namens:
Vereniging van eigenaren Natuurdorp Suyderoogh
De Rug 3
9976 VT Lauwersoog
 
ik vind de vertaling toch wel tenenkrullend.

Het Vlaams woordenboek tenenkrullend

Inderdaad... Die heeft niet de juiste taal gekozen alvorens op de vertaalknop te drukken... "borne de recharge" -> "born the recharge" -> geboren opladen... :biggrin:
En dat voor iemand die werkzaam is in de toeristische industrie in het meest internationale stukje van België... tenenkrullend is het juiste woord.
 
Voor mijn zoektocht naar een laadplaats bij een hotel in Zaventem/Diegem ben ik beland bij het van der Valk hotel Brussels Airport.
Ik kon geen duidelijkheid krijgen voor Crowne Plaza en Novotel had al gezegd dat ze geen mogelijkheid hadden.

Donderdag ga ik het uitproberen, de vriendelijke reserveringsmedewerker wist mij te vertellen dat ze een laadplek hebben met een Rode en Blauwe stekker, dus dat is dan waarschijnlijk wel een 3 fasen 11 or 22 kW aansluiting.
Ik heb naast de standaard rode stekker aan de UMC ook nog het verloop naar de 32A rode stekker gemaakt.

Op de heenweg neem ik niet de tijd om langs Oosterhout te gaan, maar op de terugweg denk ik dat ik het wel doe.
 
conference centre koningshof in Veldhoven.

hun antwoord:
Goedemiddag,
Bij het sports centre kunt u tegen € 5 borg voor de sleutel van het stopcontact,
en € 2,50 voor het laden de auto opladen.
De borg krijgt u uiteraard terug tegen inlevering van de sleutel.
Als u het terrein op rijdt ziet u vanzelf het sports centre aangegeven, en kunt u de weg voor het Auditorium langs volgen.

Met vriendelijke groet,
 
Last edited:
Gisteren op toer in de Westhoek (ge weet wel, 14-18...).
Kwa laadpalen een beetje niemandsland, maar gelukkig Pieter Verheyde (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140114_028) van restaurant TERMINUS in Watou (http://www.restaurantterminus.be/) zeer enthousiast en behulpzaam bij het zoeken van een laadoplossing.

Dankzij een verlengkabel een rode stekker gevonden en kunnen laden aan 16A (50km/h) !
Geef ons maar een dessertje...

Die reputatie van klantvriendelijkheid maakt hij zeker waar! Was het eten ook lekker?