Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke organisaties hebben we gevraagd of we kunnen laden?

This site may earn commission on affiliate links.
Dus, pvh, je stond op een plek om te laden geparkeerd, maar was niet ingeplugd?

Eigen wielklem eerst :) :)

Neeeeeee!
53f5d5dd2d37c731a99bde9e930987b7.jpg


Stond ernaast.... Tuurlijk niet! Zou wel erg arrogant zijn.
 
Die laadschijf ligt al weken in de auto ;). Maar verder zie ik niet de kaartjes die ik bedoel. Ik zoek kaartjes waarmee ik ICE'rs (en niet aangesloten PHEVérs) kan attenderen op het feit dat ze geparkeerd staan op een plaats die een andere doelstelling heeft. Ik geloof namelijk dat een groot deel van de ICE'rs "onbewuste ICE'rs" zijn. Voor de bewuste (lees structurele) ICE'rs moet ik nog even inspiratie opdoen. De wielklem gaat me wat ver (al begrijp ik 'm wel), maar A4'tjes en duck tape of een sticker is een mooie volgende stap als de kaartjes onder de ruitenwisser geen effect sorteren.

Edit: zoiets als dit, maar dan in het Nederlands: Blink courtesy notices

Heb het bewuste draadje weer gevonden. Daar verder: EV parkeerplaats(en) in gebruik door ICE of goed gehandhaafd? Acties?
 
Vandaag naar Jura (Zoetermeer) geweest. Hebben daar 2 laadpunten. Ik was vol, en had géén kabel bij, dus kon kW niet testen. Waren ook niet veel mensen aanwezig ivm Horeca Beurs ergens... Maar het clubhuis heeft ook goede koffie nu ;)

Dus van on-topic naar off topic in volgorde hieronder ;)

2844daee26923ae7a2c92fe54bb99749.jpg


/QUOTE]

Gelukkig het bosje bloemen niet vergeten ;) Zier er prachtig uit Paul!
 
Vandaag naar Jura (Zoetermeer) geweest. Hebben daar 2 laadpunten. Ik was vol, en had géén kabel bij, dus kon kW niet testen. Waren ook niet veel mensen aanwezig ivm Horeca Beurs ergens... Maar het clubhuis heeft ook goede koffie nu ;)

Dus van on-topic naar off topic in volgorde hieronder ;)

2844daee26923ae7a2c92fe54bb99749.jpg


/QUOTE]

Gelukkig het bosje bloemen niet vergeten ;) Zier er prachtig uit Paul!

Dank...

Ja, 6 bosjes tulpen.... We hebben ook even in den Haag Tiffany lampjes gehaald, zit boven bloemenwinkel, vandaar. In die hele straat geen oplaadpunt te bekennen. Heb de eigenaar gevraagd om bij de gemeente Den Haag te vragen om oplaadpunt in het kader van Den Haag elektrisch.
 

Het zijn de laadplek bezet kaartjes, deze komen in twee soorten: benzine/diesel (fossiel) of voor EV. Ze hebben een net iets andere tekst, waarbij bij de ICE'ers wordt gevraagd of hun volgende auto ook elektrisch is en dat ze een laadplek bezet houden met de wens om te laten weten als ze weggaan. Het is misschien niet de beste methode om ze daar op te wijzen, maar wel een die denk ik niet als storend kan worden opgevat.

Laadplek bezet kaartjes - The New Motion
 
Vandaag naar Jura (Zoetermeer) geweest. Hebben daar 2 laadpunten. Ik was vol, en had géén kabel bij, dus kon kW niet testen. Waren ook niet veel mensen aanwezig ivm Horeca Beurs ergens... Maar het clubhuis heeft ook goede koffie nu ;)

Dus van on-topic naar off topic in volgorde hieronder ;)
78ff684f5fcc37b472afca133229424b.jpg
e67506e6104dc5a2f63eea135f9a4c48.jpg
bdb83ed1e01b6966a20eda562a6f20d3.jpg

2844daee26923ae7a2c92fe54bb99749.jpg

60e287248f87b938cd3ce25424bd1167.jpg

14a2c7a08578338d2da63cddc20f2b4f.jpg

Dat ziet er goed uit. Wat was het adres van het clubhuis ook alweer? Is er een officiële opening gepland?
 
Center parcs vossemeren ook ! Heel vriendelijk en direct oplossend : we geven u een verlengsnoer en u kunt aan uw huisje laden. Toppie en het lukt met de gewone UMC !
Thx centerparcs

Net ook bij centerparcs Heijderbos nagevraagd - kreeg prompt een mailtje terug met onderstaand antwoord:

Geachte heer Rosvelds,

Wij hebben 2 oplaadpunten op het Heijderbos.
Het opladen geschiet op basis van beschikbaarheid.
Wij vragen uiteraard wel van onze gasten de auto te verwijderen zodra deze is opgeladen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: zaterdag 17 januari 2015 10:03
Aan: Heijderbos, Receptie FM
Onderwerp: RE: vakantie bij Centerparks met elektrische auto


From: Hans Rosvelds
Sent: Friday, January 16, 2015 10:22 PM
To: [email protected]
Subject: vakantie bij Centerparks met elektrische auto

Beste,

Ik overweeg deze zomer nogmaals naar centerparcs in Heijderbos te komen met mijn gezin.
Mijn wagen – een Tesla Model S – is echter een 100% elektrische auto.
De rit van thuis naar Heijderbos is 181 kilometer.

Ik zal mijn wagen ter plekke moeten opladen – daar wij wat dagtrippen zouden doen gedurende onze vakantie bij centerparcs en ook nog om terug thuis willen geraken.

Dit laden kan op verschillende manieren – zoals u kan zien op deze site :
http://www.teslamotors.com/nl_BE/charging

Zijn er publieke laadpalen beschikbaar ?
Wat is de policy van centerparcs voor 100% elektrische voertuigen van gasten ?

Mvg,
Hans Rosvelds
 
Net ook bij centerparcs Heijderbos nagevraagd - kreeg prompt een mailtje terug met onderstaand antwoord:

Geachte heer Rosvelds,

Wij hebben 2 oplaadpunten op het Heijderbos.
Het opladen geschiet op basis van beschikbaarheid.
Wij vragen uiteraard wel van onze gasten de auto te verwijderen zodra deze is opgeladen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: zaterdag 17 januari 2015 10:03
Aan: Heijderbos, Receptie FM
Onderwerp: RE: vakantie bij Centerparks met elektrische auto


From: Hans Rosvelds
Sent: Friday, January 16, 2015 10:22 PM
To: [email protected]
Subject: vakantie bij Centerparks met elektrische auto

Beste,

Ik overweeg deze zomer nogmaals naar centerparcs in Heijderbos te komen met mijn gezin.
Mijn wagen – een Tesla Model S – is echter een 100% elektrische auto.
De rit van thuis naar Heijderbos is 181 kilometer.

Ik zal mijn wagen ter plekke moeten opladen – daar wij wat dagtrippen zouden doen gedurende onze vakantie bij centerparcs en ook nog om terug thuis willen geraken.

Dit laden kan op verschillende manieren – zoals u kan zien op deze site :
http://www.teslamotors.com/nl_BE/charging

Zijn er publieke laadpalen beschikbaar ?
Wat is de policy van centerparcs voor 100% elektrische voertuigen van gasten ?

Mvg,
Hans Rosvelds

Bij een ander park van deze keten (Huttenheugte) waren er ook 2 laadpunten. Wel heel slecht geplaatst: direct links van de inrit van de algemene parkeerplaats, op een krap parkeervak van ca 4,5 meter lengte. Mijn Tesla zou waarschijnlijk de hele inrit blokkeren of in ieder geval hinderlijk ver uitsteken voor andere auto's die er langs moeten. Omdat we in het nabijgelegen Zwolle de supercharger nog hadden bezocht was bijladen niet nodig, maar als dat wel het geval was geweest was het nog praktischer geweest om de Tesla dicht bij het huisje te parkeren en (al dan niet met verlengkabel) een nacht in een gewoon stopcontact in te pluggen.
 
Adres is hier.
De pre-opening zal zijn als ik de 3x 22kW laders met kabels heb hangen, ik verwacht midden februari. De grand opening als de 300+ zonnepanelen er liggen (maart), en de additionele 11x 22kW laders geplaatst zijn april/mei.
Ben graag aanwezig op ELKE:biggrin: clubavond. Als er ook wat van je wijnverzameling in die mooie glazen geschonken wordt neem ik een chauffeur mee:wink:.
 
Ben graag aanwezig op ELKE:biggrin: clubavond. Als er ook wat van je wijnverzameling in die mooie glazen geschonken wordt neem ik een chauffeur mee:wink:.

Bring the chauffeur...... Zou ik zeggen.

Maar ben wel serieus. Onze Belgische vrinden hebben hun 1st Thursday of Tuesday (ben ff kwijt welke) waarom wij niet? Lig alleen niet zo centraal, Rotterdam. Wel voor een Vlaams/Nederlands event ;)

We hebben een bedrijfs restaurant waar alleen maar verse maaltijden worden bereid dus ik kan de dames een lekkere maaltijd laten maken en terwijl de auto's laden nuttigen we wat drankjes, gaan sommige fitnessen (april gereed), kijken een film in de mini-bios (4k 110 inch, erg mooi beeld) of gewoon slap lullen aan de bar;) heb voor elk wat wils. Kost niets, als je wilt neem je een flesje oid mee maar hoeft niet..... Dus... Vanaf april dan maar? Dan heb ik 15 laadpunten en is het verwarmde terras klaar.
 
Bring the chauffeur...... Zou ik zeggen.

Maar ben wel serieus. Onze Belgische vrinden hebben hun 1st Thursday of Tuesday (ben ff kwijt welke) waarom wij niet? Lig alleen niet zo centraal, Rotterdam. Wel voor een Vlaams/Nederlands event ;)

We hebben een bedrijfs restaurant waar alleen maar verse maaltijden worden bereid dus ik kan de dames een lekkere maaltijd laten maken en terwijl de auto's laden nuttigen we wat drankjes, gaan sommige fitnessen (april gereed), kijken een film in de mini-bios (4k 110 inch, erg mooi beeld) of gewoon slap lullen aan de bar;) heb voor elk wat wils. Kost niets, als je wilt neem je een flesje oid mee maar hoeft niet..... Dus... Vanaf april dan maar? Dan heb ik 15 laadpunten en is het verwarmde terras klaar.

Hier kunnen we toch geen nee meer tegen zeggen?? Mooi voorstel haak graag aan.