Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wens elkaar een gezond, schadevrij en gelukkig 2017!

This site may earn commission on affiliate links.

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
4,123
13,376
Hilversum
Tot mijn verbazing nog geen speciaal draadje gezien hierover, dus hierbij.
We delen veel met elkaar op dit bijzonder plezierige forum.
Leren van elkaar, ontmoeten elkaar, schrikken van de ongevallen en bijna ongevallen, leven met elkaar mee bij de (voor)pret van een nieuwe Tesla, etc. etc.
Voor mij persoonlijk het eerste forum en wàt voor eentje.
Complimenten aan allen en heel veel dank daarvoor.
Ik wil hierbij al mijn forumvrienden de titel van dit draadje toewensen en:

May Every Day Of The New Year Glow With Good Cheer & Happiness For You And Your Family!
 
Ook voor mij mijn eerste forum waar ik af en toe eens naar kijk.
Hierdoor vele toffe mensen leren kennen waarvan enkele echte vrienden zijn geworden. fijne roadtrips gemaakt en andere activiteiten.

Ik wens dan ook iedereen nog fijne momenten op en naast dit forum en een gezond en succesvol 2017.
2016 was niet altijd even gemakkelijk. Ik liep zelfs 2 dislikes op in één jaar;)
 
Tot mijn verbazing nog geen speciaal draadje gezien hierover, dus hierbij.
We delen veel met elkaar op dit bijzonder plezierige forum.
Leren van elkaar, ontmoeten elkaar, schrikken van de ongevallen en bijna ongevallen, leven met elkaar mee bij de (voor)pret van een nieuwe Tesla, etc. etc.
Voor mij persoonlijk het eerste forum en wàt voor eentje.
Complimenten aan allen en heel veel dank daarvoor.
Ik wil hierbij al mijn forumvrienden de titel van dit draadje toewensen en:

May Every Day Of The New Year Glow With Good Cheer & Happiness For You And Your Family!

Idd geweldig forum met heel veel kennis! Een gezond 2017!
 
2016 was mijn eerste volledig Tesla jaar, waar ik volop genoten heb van alle 42.000 kms.
Aan allen een veilig, uitstoot-vrij en gelukkig race-car-happy-new-year-cars-79292647.jpg gewenst!
 
Hier ook genoten van de Tesla, oude bekenden, nieuwe aanwas en telkens weer nieuwe kennis die ik hier op doe. Het jeukt aan alle kanten maar ik heb mijzelf plechtig beloofd DIT jaar geen nieuwe Tesla te kopen;). Een mooie afsluiting vanavond en ben benieuwd wat voor verrassingen er in 2017 allemaal weer komen. Kijk alvast uit naar m'n bezoek aan Fremont in Januari.
 
Tesla staat voor mij sinds 23 september 2013 (om 10:00 uur -;) voor een soort way of life.... nooit gedacht dat "een auto" dat teweeg zou kunnen brengen ..de 165.000 net niet gehaald dit jaar, realiseerde me vandaag nog weer eens het verschil met de klassieke autoindustrie: gewoon updates uitbrengen voor bestaande klanten en hen niet dwingen een nieuwe auto te kopen als je bij wilt blijven....een auto maken die straks 1 miljoen km's mee gaat ipv een auto die je noodgedwongen op een gegeven moment moet vervangen..Het Masterplan dat ik medio 2013 voor het eerst las: the Why ipv the What and the How (Simon Sinek) ... een nieuwe S en twee 3'en in bestelling.. wat moet ik eigenlijk met al die auto's -;) Dit forum is een van de weinige verslavingen die ik heb... Ik koester de manier waarop en het niveau van de discussies...

Iedereen bedankt daarvoor, veel veilige km's en een gezond 2017 toegewenst !