You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En dat is dubbel zo erg op dagen dat er weinig werk isWe voelen allemaal mee met iedereen die Delivery Anxiety heeft. De oudjes kunnen er nog horrorverhalen over vertellen.
Ik begrijp dat wel. Maar het geeft een - te voorkomen - slecht gevoel omdat er niet gecommuniceerd wordt.Hou vol, de laatste loodjes. Communicatie is. Maar nog ff en je hebt m , dan vergeet je alles
.
Er wordt zelfs niet gecommuniceerd dat hij morgen niet komt. Ik moet nog steeds een telefoontje krijgen van mijn DS dat het niet doorgaat. Al weet ik het wel al via een andere DS omdat ik zelf gebeld heb.Je hebt kans dat de auto niet helemaal perfect was en dat corrigerende maatregelen nodig zijn. Denk aan beschadigingen of foutmeldingen. Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn (maar: raar dat daarover niet eerlijk wordt gecommuniceerd)
Eerste kronkel is waar de loods aan boord komt, tweede kronkel is inderdaad ligplaats nog niet vrij, sleepboten niet beschikbaar of andere grote zeevaart waar je even op moet wachten. We draaien altijd de zuid in omdat in de noord het uitgaande verkeer zit
Ik begrijp dat wel. Maar het geeft een - te voorkomen - slecht gevoel omdat er niet gecommuniceerd wordt.
Mocht ik zelf niet gebeld hebben had ik daar morgen mooi gestaan...
Het feit dat ik bij verkoop expliciet naar een facelift vroeg, hier ontkennend op wordt gereageerd, en je een maand later hoort dat je er "net" niet bij bent. Dat zijn toch dingen die het vertrouwen schaden.
Een vol lastenboek is een goeie uitleg...maar de Tes staat straks een maand in Tilburg zonder dat iemand me zegt waarom.
Ik hoop stiekem nog dat ze hem een facelift aan het geven zijn...dan ben ik alles vergeten ;-)
Dan moet je natuurlijk wel een kanaal hebben om te delen. Ik ben al blij dat ik iemand te pakken kreeg die me zei dat de wagen er morgen niet zou zijn.Jij bent de uitzondering op de regel want gelukkig ben ik anders gewend en is er altijd netjes en adequaat gecommuniceerd met mij destijds. Ik zou je ervaringen wel delen met Tesla en doen ze er wat mee.
Wel... echt waar... ik heb daar ook al aan gedacht!Tja we missen Shari (dochter XFrank) nog elke dag in België![]()
Dan hoop ik dat het een andere DS is MickC ... anders zou ik beginnen denken dat het persoonlijk is.Spijtig om te horen Noelis! Gelukkig loopt het bij mij vlotter (wat geen troost is voor u).
Mijn DS heeft enkel mails gestuurd ivm de verzekering etc en de geschatte leveringstermijn. Ik moest hem recent iets vragen en kreeg zijn voicemail, 2 minuten later heeft hij mij teruggebeld en een duidelijk antwoord op al mijn vragen kunnen geven. Dus ik kan zeker niet klagen.
PS3: volgende week huidige BMW aan koper afleveren (nog leuker: bye bye ICE!)
Buiten de kleur, de subzero en de 7 seats denk ik dat we dezelfde config hebben.Update:
20-3 bevestigd: levertijd eind mei-juni
12-4 e-mail facelift: productie op schema, zou geen gevolgen voor de levertijd hebben
17-4 e-mail levertijd: nu eind juni-juli
23-4 in productie
30-4 'uw Tesla is af en onderweg van de fabriek'
19-5 telefoontje van DES: die 'mooie rooie' staat op de boot (Maersk Missouri)
20-5 Maersk Missouri vertrekt uit Norfolk richting Antwerpen (ETA 28-5, 23.00 uur)
28-5 Maersk Missouri komt aan in Antwerpen (in de avond)
01-6 eindfactuur in MyTesla
3,5 week voor transport naar Tilburg, assemblage en afleveringsklaarmaken lijkt mogelijk. Voor mijn gevoel begin ik nu aan de laatste loodjes. En die zijn het zwaarst!
PS1: 20'' zomerset besteld (leuk!)
PS2: aantal kleine mod's besteld (ook leuk!)
PS3: volgende week huidige BMW aan koper afleveren (nog leuker: bye bye ICE!)