Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Correct. Ik heb de facelift voor de pre-facelift prijs. Dus mij hoor je niet klagen hoor ;)!

Spijtig dat je geen automatische update/melding krijgt als er een nieuw document beschikbaar is in MyTesla. Nu moest ik elke dag eens gaan kijken of er niets gewijzigd was...
 
Euhm....? Berend botje ging uit varen. De weg was recht, de weg was zeker krom, hopelijk komt 'ie "weerom"!
RShNCJP.jpg


Zullen ze in Antwerpen Belgisch bier in hebben geslagen?
 
  • Funny
Reactions: vdvoorde and HWS
Euhm....? Berend botje ging uit varen. De weg was recht, de weg was zeker krom, hopelijk komt 'ie "weerom"!
RShNCJP.jpg


Zullen ze in Antwerpen Belgisch bier in hebben geslagen?

Zijn koers kan diverse redenen hebben, allereerst kan het zijn dat hij te vroeg is, zijn kade nog niet vrij is en hij dus moet wachten. Dan kun je langzamer gaan varen ofwel hou je hem "in de wind" (tegen de wind in varen), totdat je toestemming krijgt om de haven in te mogen lopen. Die kronkel kan een uitwijk zijn voor kruisend verkeer. Belgische biertjes inslaan is geen tijd voor bij dit soort schepen. Het is lossen en laden, en dan weer door, als een spoorboekje.