Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ja ik ook 08-04 besteld, dus definitief op 20-04. Stond heel even juni-juli maar nu ook weer naar juli begin augustus. Klinkt ook wat realistischer, maandje later dus dan vdvoorde en zijn auto is de boot al over en zelfs met de facelift. Ik zie het wel, heb niet zo'n haast moet m'n oude auto nog verkopen.
 
Update ... verschoven naar 20/6. Waarschijnlijk batterij of DU. Hopelijk komt het tegen dan klaar...mijn ICE loopt op zijn laatste maand.
Ik denk dat onze auto's op dezelfde boot zaten. Ook die van mij zou vorige week geleverd worden. En nu is het stil. Ik mail elke dag. Krijg hetzelfde antwoord. Ze kunnen niets zeggen. Lijkt erop dat je niet de enige bent.
 
Ja, soms gaat er wel eens wat verkeerd met het transport.

svendborg-maersk-2014-2.jpg


Dan verliezen ze wel eens wat containers en vallen ze overboord.

2014-02-19-11-24-37_520%20containers%20in%20Golf%20van%20Biskaje.jpg


Maar uiteindelijk spoelen ze weer aan.

421185.jpg


En kunnen ze verder op transport naar Tilburg voor de assemblage.

Dan duurt het gewoon wat langer. o_O
 
Ik denk dat onze auto's op dezelfde boot zaten. Ook die van mij zou vorige week geleverd worden. En nu is het stil. Ik mail elke dag. Krijg hetzelfde antwoord. Ze kunnen niets zeggen. Lijkt erop dat je niet de enige bent.
Oei... ik dacht dat ik de enige pechvogel was. Denk dat er een supply-chain issue is waardoor er verkeerde batterijen geleverd zijn. Hierdoor moeten we wachten op de volgende boot. Hopelijk heeft die ze dan bij. Vraag me niet waarom we dan geen stuk uit de rij mogen nemen zodat alles opschuift. Waarschijnlijk is alles op elkaar afgestemd.
 
Oei... ik dacht dat ik de enige pechvogel was. Denk dat er een supply-chain issue is waardoor er verkeerde batterijen geleverd zijn. Hierdoor moeten we wachten op de volgende boot. Hopelijk heeft die ze dan bij. Vraag me niet waarom we dan geen stuk uit de rij mogen nemen zodat alles opschuift. Waarschijnlijk is alles op elkaar afgestemd.

Gesproken met Tesla. De productie is Tilburg wordt groots aangepast. Er komen meer taken bij. Er is een flinke verstopping. Er zou op dit moment bijna geen tesla de fabriek uit rollen. Er zouden inmiddels 10tallen Teslas op het terrein staan. Ik denk dat de komende tijd iedereen het gaat merken. We zullen zien... Maar uiteindelijk is het voor het goede doel. Ik blijf positief!
 
Wachten duurt toch wel lang, hoewel het normaal zal zijn.

Bestelling 8/4, bevestiging 21/4. Als ik reken op 15 weken LT, dan zit ik op KW30 (bestelling in KW15 + 15 weken), dat wordt dan ongeveer laatste week juli. Als ik hier nu 6 weken aftrek, dan moet ik in de loop van de week van 13/6 bericht krijgen dat mijn Tesla de fabriek verlaten heeft.

Ik hoop het, wachten duurt echt lang.
 
Wachten duurt toch wel lang, hoewel het normaal zal zijn.

Bestelling 8/4, bevestiging 21/4. Als ik reken op 15 weken LT, dan zit ik op KW30 (bestelling in KW15 + 15 weken), dat wordt dan ongeveer laatste week juli. Als ik hier nu 6 weken aftrek, dan moet ik in de loop van de week van 13/6 bericht krijgen dat mijn Tesla de fabriek verlaten heeft.

Ik hoop het, wachten duurt echt lang.

Sterkte Frank !

Heb je ondertussen de factuur al ontvangen? Indien ja, zit je toch al in de laatste fase en komt het snel in orde… . ;)
Probeer de angstaanvallen en de koortsbuien een beetje in toom te houden, het hoort nu eenmaal bij de eindfase van je wachtperiode. :D

Xavier ;)