Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Even mijn totaal lijstje :

Update levering tesla MS :

22 Juli 2016 : Opdracht gegeven
01 augustus 2016 : Your estimated delivery window is Late January, 2017 - February
03 augustus 2016 : VIN code gekregen
03 augustus 2016 : Uw geschatte levertijd is oktober - begin november.
08 augustus 2016 : Uw geschatte levertijd is september - begin oktober.
08 augustus 2016 : Uw Tesla is af en is onderweg van de fabriek.
07 september 2016 : Tesla wordt 12 september verwacht in Rotterdam.
23 september : model S ophalen

Al met al twee maanden geduurd :D mag niet klagen.
 
Dat zijn dan nieuwe wagens, hoeveel is de korting erop vs website?

Ga naar ev-cpo.com, open Europe and Hong Kong Model S inventory. Dan sorteer op aflopende VIN (driehoekje in hoofding eerste kolom). Alle VINS recenter dan 150k zijn zeer recent van de boot gekomen. Kijk dan in de kolommen prijs en discount. Maar ik vrees dat je te laat komt. Deze deals zijn allemaal al weg of niet meer beschikbaar omdat levering voor het einde van het kwartaal niet meer lukt. Over het algemeen kon je tot 8000 euro korting verwachten op een 75D, meer op wat duurdere auto's. Als je echt geinteresseerd bent zou ik je aanraden om zo snel mogelijk een verkoopspunt te bellen. Niet alle auto's die beschikbaar zijn, staan ook online. Dus misschien heb je nog geluk!
 
Krijg net deze Sneak preview doorgestuurd van mijn Des :

Tesla.jpg
 
Wellicht een rare vraag maar wat is de valet mode in je app?
En hoe wisselt de auto pilot van baan?
In de valet geef je een code in en dan worden een aantal functies beperkt inde auto zials het vermogen en een aantal settings. Ik denk dat ook het handschoenkastje en de trunk gelockt zijn.
De valet functie gebruikt men als je de auto en sleutel overhandigd aan een parkeerwachter ( of aan uw echtgenote ;))
Op autopilot wissel je van baanvak door de richtinaanwijzer op te zetten en het stuur aan te raken. De auto controleert dan of de baan vrij is. De blauwe volle lijn wordt stippellijn en de auto gaat naar het andere vak. Wanneer hij in het nieuwe baanvak is sluiten de blauwe lijnen zich weer. Je mag het stuur pas los laten als je op het nieuwe baanvak zit want anders keerd hij terug naar het originele vak.
het wisselen van baanvak vraagt een beetje oefening vooraleer het naturel aanvoelt.
 
  • Helpful
Reactions: CO2CLEAN