Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Model X 100D welliswaar: 28-06 besteld en vandaag 29-08 geleverd:
upload_2017-8-29_21-12-55.png
 
@J-Bus en @resrc : ook mijn X75 stond gescheduled voor de Maersk Ohio. Ik hou de boot op diverse website in de gaten en die data kloppen niet meer. De boot (met mijn X en die van jullie!?) had de 26e al Houston moeten verlaten en die datum staat nu op de 30e. Maar dit is denk ik een estimate, want de boot moet nog in Freeport aankomen? Terwijl deze boot sinds vandaag oostwaards vaart? :-(
Ik kan me voorstellen dat de boot wacht tot de storm gaat liggen en de havens weer operationeel zijn; ik las op een CNN website dat ook Freeport dicht is... Maar wat moet je geloven? Bovendien staat dit 'leed' in schril contrast met de ellende in Texas.
Typisch luxe probleem dus :)

Volgens schema zou de Ohio 11 sept in R'dam zijn, maar dat neem ik maar met een korreltje zout nu.
Spannend!

Overigens: de enige status die ik zie is 'Onderweg'. Geen meldingen zoals 'op weg naar de boot', 'of op de boot/verscheept'.
 
@cvonken precies, een tikje pech dat onze auto's net vanuit Houston moeten vertrekken wanneer ze de grootste natuurramp ooit hebben. Maar laten we vooral dat ongemak niet groter maken dan het is.

Sowieso red ik het persoonlijk wel daar ik toevallig nog een andere auto op de boot heb staan vanuit de US en die komt vandaag of morgen aan. Als het inklaren en op kenteken zetten daar een beetje rap kan ik me in ieder geval daar mee vermaken :).

Edit- mijn Tesla staat toch niet op de Ohio maar op de Idaho. Deze is al weg uit de kust van de US en komt 7 September aan in Rotterdam
 
Last edited:
@J-Bus en @resrc Ik kreeg vanmiddag te horen dat alle Tesla's in New York op de boot gaan, en niet in Houston (waar die Maersk Ohio boot heen ging). Verwarring allom. Misschien moeten we ook gewoon net als bij alle andere merken het belletje vd dealer afwachten, haha.
Maar ja, ik wil graag het naadje vd kous weten over de grootste luxe aankoop van mijn leven. Ik zou zelfs in staat zijn om in R'dam te gaan staan zwaaien naar die boot :)
Wel vreemd dat in MyTesla de status ('onderweg') nu geheel verdwenen is...
 
  • Informative
Reactions: resrc
@J-Bus en @resrc Ik kreeg vanmiddag te horen dat alle Tesla's in New York op de boot gaan, en niet in Houston (waar die Maersk Ohio boot heen ging). Verwarring allom. Misschien moeten we ook gewoon net als bij alle andere merken het belletje vd dealer afwachten, haha.
Maar ja, ik wil graag het naadje vd kous weten over de grootste luxe aankoop van mijn leven. Ik zou zelfs in staat zijn om in R'dam te gaan staan zwaaien naar die boot :)
Wel vreemd dat in MyTesla de status ('onderweg') nu geheel verdwenen is...

zo herkenbaar ;-)

wat staat er nu in de status?
 
@cvonken na het volledig doornemen van de X manual, youtube, dit forum, ga je tijdens het wachten zoeken naar nieuwe dingen. Als excuus om bezig te zijn met de Tesla die er nog niet is... Zoals het tracken van de verkeerde boten;)

Ben benieuwd of de recente korting bij ons (diegene met een 100d) doorberekend wordt:

"The company plans to change the price of the current undelivered custom orders for those vehicles."
Tesla drops the price of its higher-end vehicles thanks to improved 100 kWh pack production
 
@J-Bus en @resrc Ik kreeg vanmiddag te horen dat alle Tesla's in New York op de boot gaan, en niet in Houston (waar die Maersk Ohio boot heen ging). Verwarring allom. Misschien moeten we ook gewoon net als bij alle andere merken het belletje vd dealer afwachten, haha.
Maar ja, ik wil graag het naadje vd kous weten over de grootste luxe aankoop van mijn leven. Ik zou zelfs in staat zijn om in R'dam te gaan staan zwaaien naar die boot :)
Wel vreemd dat in MyTesla de status ('onderweg') nu geheel verdwenen is...

Zijn truken van Tesla om jullie zenuwen gespannen te houden… . :p
 
  • Funny
Reactions: resrc