Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het waar-is-mijn-Tesla-virus nu ook te pakken. Sinds kort staat op mijn account dat hij momenteel verscheept wordt naar Europa. Iemand enig idee op welke boot hij staat dan?
Container HansB.jpg
 
Ik heb het waar-is-mijn-Tesla-virus nu ook te pakken. Sinds kort staat op mijn account dat hij momenteel verscheept wordt naar Europa. Iemand enig idee op welke boot hij staat dan?

Waarschijnlijk sta je dan ook op de Kentucky, deze boot kun je volgen via de website die @Tozz (forum gebruiker) gemaakt heeft: http://dudewheresmycar.tozz.nl/kentucky.php
 
  • Like
Reactions: HansB
Zojuist gebeld door Tesla Reservations (Delivery?) dat ondanks de vermelding 'June - Early July' in mijn Tesla-account, de mijne vrijwel zeker in de laatste week van juni afgeleverd wordt. Er is die week waarschijnlijk wel minder ruimte voor een uitgebreide owners tour.

Lang leve de kwartaalrapportages!
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Een weekje meer of minder maakt toch niets uit?
:rolleyes:

Haha Marcel, nee maakt me idd helemaal niks uit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik twee zoons (met rijbewijs) thuis heb zitten die daar heel anders over denken!

Ik verwonder me vooral over het telefoontje van Tesla Delivery, waarin ze me vertellen dat het niet June - Early July wordt, maar vrijwel zeker laatste week van June. Wat een (non)informatie! Prachtig toch!?

Voor mij geldt maar één ding: Als hij maar uiterlijk 31-12-2018 op kenteken gezet wordt ;)
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Haha Marcel, nee maakt me idd helemaal niks uit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik twee zoons (met rijbewijs) thuis heb zitten die daar heel anders over denken!

Ik verwonder me vooral over het telefoontje van Tesla Delivery, waarin ze me vertellen dat het niet June - Early July wordt, maar vrijwel zeker laatste week van June. Wat een (non)informatie! Prachtig toch!?

Voor mij geldt maar één ding: Als hij maar uiterlijk 31-12-2018 op kenteken gezet wordt ;)
Dat gaat wel lukken.
 
Zojuist gebeld door Tesla Reservations (Delivery?) dat ondanks de vermelding 'June - Early July' in mijn Tesla-account, de mijne vrijwel zeker in de laatste week van juni afgeleverd wordt. Er is die week waarschijnlijk wel minder ruimte voor een uitgebreide owners tour.

Lang leve de kwartaalrapportages!
Gewoon zeggen dat de vroegere datum je niet schikt. Die paar weken win je terug door betere kwaliteitscontrole op jouw auto als de einde-kwartaal-waanzin weer geluwd is. Hoef je niet zo vaak terug. Ergens dacht ik gelezen te hebben dat het zielige optimaliseren tbv de kwartaalcijfers nu voorbij was. Mogelijk wegens het komende alle-ballen-op-de-US seizoen, ivm met het aflopen van de $7.500 belastingteruggave. Misschien deze Juni voor de laatste keer, dan. Reden te meer om daar niet in terecht te komen, zou ik denken.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Vandaag zou mijn nieuwe S geleverd worden. Het lijkt er nu sterk op dat dat niet gaat gebeuren.
Na herhaaldelijk Tesla gevraagd te hebben naar de factuur en het bedrag wat ik zelf nog over moest maken, zijn deze dingen nog steeds niet opgeleverd. Ook niet bij de lease maatschappij (nee, ik lease niet bij DLL vanwege slechte ervaringen in het verleden). Ik krijg allerlei wazige verhalen wat er mis gegaan is, waarbij Tesla vooral naar de leasemaatschappij wijst. Afgelopen woensdag zei Tesla nog dat "alles goed zou komen". Ik overweeg sterk de boete te nemen en de nieuwe auto te annuleren. Het zou leuk moeten zijn, maar op dit moment alleen maar ergernis en het kost me vreselijk veel tijd.
 
Vandaag zou mijn nieuwe S geleverd worden. Het lijkt er nu sterk op dat dat niet gaat gebeuren.
Na herhaaldelijk Tesla gevraagd te hebben naar de factuur en het bedrag wat ik zelf nog over moest maken, zijn deze dingen nog steeds niet opgeleverd. Ook niet bij de lease maatschappij (nee, ik lease niet bij DLL vanwege slechte ervaringen in het verleden). Ik krijg allerlei wazige verhalen wat er mis gegaan is, waarbij Tesla vooral naar de leasemaatschappij wijst. Afgelopen woensdag zei Tesla nog dat "alles goed zou komen". Ik overweeg sterk de boete te nemen en de nieuwe auto te annuleren. Het zou leuk moeten zijn, maar op dit moment alleen maar ergernis en het kost me vreselijk veel tijd.
Wat is de boete? En heb je een rechtsbijstandsverzekering??
 
De uren die ik eraan heb moeten besteden? Ik weet het niet, maar ik wil vooral weten wat mijn rechten zijn. Een factuur maken heeft meer dan een maand gekost. Inmiddels is hij wel binnen. Overigens is het een en ander nog steeds niet compleet.
Gezien het feit dat er waarschijnlijk weinig te claimen valt (zie ook je koopovereenkomst) én het feit dat je er al zoveel uren ingestoken hebt zou ik me niet nog meer ergernis op mijn hals halen en nóg meer tijd gaan besteden. Maar goed, dat is jouw beslissing.
 
  • Like
Reactions: HansB and robertvg