Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De P85D, stond altijd al gepland voor levering februari...

In theorie wel maar de verwachte levering staat bij mij toch op maart. Vandaag trouwens nog maar eens moeten herbevestigen. Dat is nu al de 2de keer in minder dan een week en ik krijg hier nooit een e-mail voor vanuit Tesla. Tov vrijdag heb ik ook geen veranderingen gezien in de configurator. Gelukkig kijk ik alle dagen de status na.
 
Dat ze nu maar snel met de VINs komen voor de D modellen. Dan wordt het weer een stuk concreter.
Ik heb mijn gegevens nu ook in de Amerikaanse P85D tracker sheet gezet. Daarmee zijn we met 2 Belgen. :rolleyes:
Tesla P85D tracking - Google Sheets

Haha, inderdaad.
Hier ook opnieuw moeten confirmeren.
Het enige dat ik denk nieuw gezien te hebben is de optie voor 21" wintervelgen.

Levering nog steeds in maart.
 
Last edited:
Wanneer heb jij de P85D besteld?
Je RN is veel lager dan die van mij (RN768548)

Het is een heel gedoe geweest. Vanaf 10/10 iemand proberen te bereiken bij Tesla gezien ik sinds begin augustus een P85 onder bestelling had. Uiteindelijk op 19/10 mijn sales aan de lijn en heb dan het order voor een P85D ingebracht. Op 23/10 was de P85 uit mijn account, het voorschot overgezet en kon ik bevestigen.

Van die reservation numbers moet je je niet te veel aantrekken. Die zijn niet chronologisch om te vermijden dat er beursgevoelige info over het aantal bestellingen naar buiten lekt.
 
ah vandaar :)
Ik heb de P85D besteld op 15/10, geconfirmeerd op 19/10.
Dan staan die van ons misschien op dezelfde boot?
Afhaling in Antwerpen of Brussel?

Afhaling in Zaventem. Ik heb in de Amerikaanse P85D monitoring sheet gezien dat je ook de zwarte zetels hebt genomen. Andere kleuren moeten rekening houden met 2 a 4 weken vertraging maar niet voor ons en dus samen op de boot. Ik zal volgende week op de First Tuesdays eens vragen hoeveel P85Ds er in België besteld zijn.
 
Vanmorgen bericht dat de productie is voltooid:biggrin:. Nu wel heel blij dat ik hem niet naar een D heb omgezet....;)

Inderdaad, mijn Model S is ook onderweg vanuit de fabriek :cool:

Daarnaast viel het me op dat mijn nummer intussen weer is gewijzigd.
Allereerst had ik 3H19, toen kreeg ik 6H17 en nu heb ik 7H1X !
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de omzetting van het oude Tech-pakket naar het nieuwe.
 
Last edited:
Inderdaad, mijn Model S is ook onderweg vanuit de fabriek :cool:

Daarnaast viel het me op dat mijn nummer intussen weer is gewijzigd.
Allereerst had ik 3H19, toen kreeg ik 6H17 en nu heb ik 7H1X !
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de omzetting van het oude Tech-pakket naar het nieuwe.

Volgens mij staat die van mij nog steeds hetzelfde als toen ik hem net besteld had: 6H15.
Wel afgelopen vrijdag met de DS besproken dat het Tech pakket omgezet zou worden naar nieuw. Levering is naar voren geschoven. Was eind december en is nu midden december. Met een beetje mazzel is het een leuk Sinterklaas cadeautje. :)
 
Zelfde hier, uw model S is onderweg... maar bij mij is de VIN hetzelfde als een maandje geleden, ook al heeft mijn DS afgelopen week bevestigd dat alles voor autopilot geactiveerd zou worden.

Levering staat nog steeds voor december, maar of dit nu de 1e of de 31e is...
 
Inderdaad, mijn Model S is ook onderweg vanuit de fabriek :cool:

Daarnaast viel het me op dat mijn nummer intussen weer is gewijzigd.
Allereerst had ik 3H19, toen kreeg ik 6H17 en nu heb ik 7H1X !
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de omzetting van het oude Tech-pakket naar het nieuwe.

Als ik mag raden zou ik denken 3H19 zonder de sensoren, 6H17 met de sensoren voor ze het tech package hebben aangepast en 7H1X met het "auto pilot" tech package.

- - - Updated - - -

Zelfde hier, uw model S is onderweg... maar bij mij is de VIN hetzelfde als een maandje geleden, ook al heeft mijn DS afgelopen week bevestigd dat alles voor autopilot geactiveerd zou worden.

Levering staat nog steeds voor december, maar of dit nu de 1e of de 31e is...

Ik zou mikken in het midden. :wink: