Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De P85D kan vanaf vandaag ook besteld worden met de nieuwe generatie lederen zetels in beige en grijs. Bovendien kan je nu ook de vorige zetel modellen selecteren wat zorgt voor een korting op de prijs. Aan diegenen die onlangs een P85D hebben besteld; best even nakijken of je configuratie nog op bevestigd staat. De mijne bleek vandaag weer in "te bevestigen" modus te staan ten gevolge de lancering van die nieuwe configuratie-opties.
 
De P85D kan vanaf vandaag ook besteld worden met de nieuwe generatie lederen zetels in beige en grijs. Bovendien kan je nu ook de vorige zetel modellen selecteren wat zorgt voor een korting op de prijs. Aan diegenen die onlangs een P85D hebben besteld; best even nakijken of je configuratie nog op bevestigd staat. De mijne bleek vandaag weer in "te bevestigen" modus te staan ten gevolge de lancering van die nieuwe configuratie-opties.
Dat niet alleen, je kunt ook nog bezuinigen door voor de standaard 19" velgen te gaan. Icm de standaard bekleding scheelt dat ruim 7k.
 
Ik heb het gezien maar ik denk er niet aan van de 21" af te stappen voor een P85D. :rolleyes:
Jammer dat de stoffen zetels niet in de nieuwe uitvoering bestaan want in dat geval had ik stof genomen.
Heb zelf leer maar in de andere Tesla stof, valt helemaal niet tegen, je blijft wat beter op je plek zitten. En ik zou ook voor de 21" gaan maar zou deze graag inruilen voor de D optie:cool:
 
Hier weer een bootje met wat teslas aan boord APL Turquoise, ex new york, vanmiddag gemeerd op de delta terminal (plus wat drive units accu's etc)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.5 MB · Views: 266
Nee geen idee, ik was loods op het schip dus naar binnen gevaren en gemeerd, ik wist van eerdere berichten op dit forum dat de autos met apl schepen uit de usa komen, verder heb ik niets met de lading te maken.
 
Nee niet dagelijks grootste deel komt uit verre oosten, komt elke zondag een apl schip binnen direct uit usa, zijn volgens mij nog 1 of 2 lijndiensten waarin apl ook meedoet maar er komen zoveel schepen binnen in rotterdam (loodsen in rotterdam doen circa 55000 scheepsbewegingen per jaar) dat ik dat niet allemaal bij kan houden hield alleen apl uit ny beetje extra in de gaten wel leuk dat ik een keer in die reis viel.
 
Vrijdag is mijn levering opgeschoven van "Eind maart" naar "maart" (P85D)

First post :)

Welkom Danny!

Hetzelfde bij mij. Ik weet van een contact bij Tesla Belgium dat het op dit moment nog niet duidelijk is hoe snel de productielijn voor de P85D zal draaien. Hierdoor zijn ze momenteel voorzichtig met de te verwachten levertijd. Wetende dat ze hun Q4 cijfers zo hoog mogelijk willen, en ze daarbij enkel uitgeleverde wagens mogen in rekening brengen, weten we dat de productie in december voor de locale markt zal zijn dicht in de buurt van Fremont. Aan onze wagens zullen ze dan ten vroegste in januari beginnen. Januari + 6 a 8 weken transport en finale prep in Europa en je weet dat half tot eind februari het snelste is dat we een P85D hier kunnen verwachten. Wij zullen dan bij de eersten zijn. :rolleyes:
 
De toekomstige p85d eigenaren zullen hier wel blij mee zijn....

Tesla Model S P85D Gets Price Slashed By $14,500, Range Now Listed At 285 Miles

Ook al in nl/be doorgevoerd?

Ja, ook bij ons werd de configurator afgelopen vrijdag aangepast. Je kan dus de "new generation seats" downgraden naar andere en zo een paar 1000 van je prijs halen. Dat kan ook met de luchtvering, 21" velgen, etc... Heb zelf niets aangepast. Lijkt me verstandiger een S85D te nemen als je voor de beste prijs/kwaliteit wil gaan. Ik wilde performance. :love: