Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Welkom! :)

We hebben qua loods nagenoeg dezelfde auto, ik hou ervan :)

Dan heb je lang gewacht zeg! Ik trek het al niet vanaf december...

-

Ik ook! Ik wilde voor begin 2016 een nieuwe auto en ben vroeg gaan kijken omdat ik nogal wat leverproblemen verwachtte indien ik eventueel een fiscaal vriendelijke auto zou aanschaffen die in 2016 ineens een stuk minder vriendelijk zou zijn. Hierdoor zou ik dus beter een wagen eind 2015 kunnen laten leveren.
Ik had nog nooit over een Tesla nagedacht. Ik ging even kijken in Tilburg, meteen een proefrit gemaakt en klaar was ik. Er kwam destijds een forse prijsstijging aan en na een nette waarschuwing van Tesla Tilburg heb ik hem toen maar gelijk besteld voor januari 2016.......en daar heb ik nu al 5 maanden spijt van :wink:. Die proefrit is al zo lang geleden dat ik bijna niet meer weet hoe gaaf het was.
Ben nog één keer terug geweest om te kijken voor een center console. Die heb ik vorige maand besteld en is volgens mijn DS al op voorraad en is dus al ingebouwd bij aflevering. Topservice tot nog toe hoor, kan niet wachten.

@Xavier bedankt voor de tip, ik zal dan maar niet langer zoeken naar die signature
 
Vreemd, wel in productie genomen, maar nog geen VIN. Zit daar veel tijd tussen?

Knipsel.JPG
 
Onze bestelling staat vandaag op "In production", levertijd nog ongewijzigd eind februari/begin maart. Op 2 december is de bestelling bevestigd, zou dus een goede 3 maanden levertijd betekenen. Voorlopig nog beter als andere fabrikanten :)
 
Bouwen ze in het weekend of 24/7 door eigenlijk?

Nee hoor, ze beginnen om 10 uur 's ochtends met een kop koffie en een groepsgesprek.
's Middags om 16 uur naar huis, om op tijd thuis te zijn voor de meatballs.
En een lekker lange lunch tussen de middag.
Alles naar goed Amerikaans gebruik. :tongue::wink:
Lastig hè, dat wachten. Been there, done that. Begrijp het wel...
 
Schermafbeelding 2016-01-11 om 12.42.59.png


Tijd om mij aan te melden in dit forum! Tesla sinds 7.1 in productie. Order bevestigd op 22.11; VIN 24 uur later. Verwachte levertij eind februari, begin maart. Nu begint het echte wachten.... :)
S90d, obsidian black; zwarte alcantara hemel; 21" grijze wielen; zwarte next generation stoelen; Pano dak; glanzend Obeche hout; Autopilot, luchtvering; premium interieur, HiFi
 
View attachment 107463



Tijd om mij aan te melden in dit forum! Tesla sinds 7.1 in productie. Order bevestigd op 22.11; VIN 24 uur later. Verwachte levertij eind februari, begin maart. Nu begint het echte wachten.... :)
S90d, obsidian black; zwarte alcantara hemel; 21" grijze wielen; zwarte next generation stoelen; Pano dak; glanzend Obeche hout; Autopilot, luchtvering; premium interieur, HiFi


Welkom! Fijne status heb je al, ik trek die status pagina bijna door mijn monitor heen om die status naar "in productie" te krijgen :)

- - - Updated - - -

Nee hoor, ze beginnen om 10 uur 's ochtends met een kop koffie en een groepsgesprek.
's Middags om 16 uur naar huis, om op tijd thuis te zijn voor de meatballs.
En een lekker lange lunch tussen de middag.
Alles naar goed Amerikaans gebruik. :tongue::wink:
Lastig hè, dat wachten. Been there, done that. Begrijp het wel...

Hehehe, ja, dat F5'en werkt erg goed voor m'n gemoedsrust :)