Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Amai...jullie hebben nog een hele maand de tijd om het forum af te zoeken naar al die antwoorden. Als je over alles alles al gedacht hebt geef ik nog wat mee om te teasen. (laadpaal/laadkabel/facturatie naar vennootschap/juicebooster/wintervelgen of banden/ramen tinten/coating/rode calipers/wrap of dip/spoiler/chademo/dual charger/dashcam)
Bij de dino's zijn er ongetwijfeld nog met een langer lijstje.

Gelukkig hebben jullie die center console al niet meer als vraagstuk.
Wij moesten ons ook nog druk maken over het wel of niet mee bestellen van de optionele hoedenplank:oops:

Knipsel.JPG
 
@Firebird, die staat bij MyTesla. Die was er al op 2/5 maar is me vorige week pas opgevallen. Dat was eigenlijk de reden waarom ik mijn DS initieel belde. Om te vragen of ik die moest doorgeven. Hij zei dat het allemaal geregeld werd via de leasing en dat ik me daar niks van moest aantrekken.

Top! Dan begint het voor jou nu toch wel allemaal heel dichtbij te komen… . :):):)
 
Top! Dan begint het voor jou nu toch wel allemaal heel dichtbij te komen… . :):):)
Is dat normaal dat ik met zweethanden kom werken? Als ik in youtube "tesla" intik dat staat er overal "bekeken".

Ik heb een lolo laadpaal voor 22KW. Ik heb 4 laadkaarten. Heb een laadkabel type 2 een jb2 in bestelling. Heb een schuko 10m ... een type 2 naar schuko adapter...dakrails...20" TST. Caliper Tesla stickers voor de rode remklauwen. Een dashcam..een afspraak voor dip en coating...ah ja... en tinten.
Hopelijk ben ik niks vergeten :)

...ah ja...en die spoiler.
 
Is dat normaal dat ik met zweethanden kom werken? Als ik in youtube "tesla" intik dat staat er overal "bekeken".

Ik heb een lolo laadpaal voor 22KW. Ik heb 4 laadkaarten. Heb een laadkabel type 2 een jb2 in bestelling. Heb een schuko 10m ... een type 2 naar schuko adapter...dakrails...20" TST. Caliper Tesla stickers voor de rode remklauwen. Een dashcam..een afspraak voor dip en coating...ah ja... en tinten.
Hopelijk ben ik niks vergeten :)

...ah ja...en die spoiler.
Geen tesla outfit voor uzelf?
 
ik heb bericht gekregen van mijn DS dat ongeveer een maand voor de levering, de factuur op my Tesla staat. Ik heb mijn bankier al gewaarschuwd dat hij juistgeteld 5 minuten tijd zal krijgen om de toegekende lening op mijn rekening te storten als ik de factuur doorstuur. Dan betaal ik wel een maand voor levering, maar begint mijn lening ook te lopen.
ik heb nog nooit zo naar een factuur en eerste afbetaling van een lening verlangd.
 
  • Funny
  • Like
Reactions: HWS and Noelis
Is dat normaal dat ik met zweethanden kom werken? Als ik in youtube "tesla" intik dat staat er overal "bekeken".

Ik heb een lolo laadpaal voor 22KW. Ik heb 4 laadkaarten. Heb een laadkabel type 2 een jb2 in bestelling. Heb een schuko 10m ... een type 2 naar schuko adapter...dakrails...20" TST. Caliper Tesla stickers voor de rode remklauwen. Een dashcam..een afspraak voor dip en coating...ah ja... en tinten.
Hopelijk ben ik niks vergeten :)

...ah ja...en die spoiler.

Jaja ! Komt me bekend voor. De laatste 24u krijg je er nog hartkloppingen bij… .

Tesla T-shirts en het fleece jasje hebben ze normaal op stock, dus als je de auto ophaalt… . :)

ik heb bericht gekregen van mijn DS dat ongeveer een maand voor de levering, de factuur op my Tesla staat. Ik heb mijn bankier al gewaarschuwd dat hij juistgeteld 5 minuten tijd zal krijgen om de toegekende lening op mijn rekening te storten als ik de factuur doorstuur. Dan betaal ik wel een maand voor levering, maar begint mijn lening ook te lopen.
ik heb nog nooit zo naar een factuur en eerste afbetaling van een lening verlangd.

Frank, ik zou er naar toe gaan en hem helpen op de knop drukken… . ;)
Wees gerust, de S is elke zuur verdiende cent zeker waard !!

Ja, jullie hebben het al goed te pakken !! :D