Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Oei, als je ook op de Maersk Montana zit (net als ik), die inderdaad vertrokken is volgens de gegevens, dan is "begin maart" wat delivery bij mij steeds heeft gecommuniceerd toch wel realistisch?

Toch nog maar eens navragen, want bij mij is de status ook nog niet geupdatet naar "op de boot"
Een verschuiving naar Maart/Begin April zou toch kunnen betekenen dat ie deze boot helemaal niet gehaald heeft?


Denk het wel, maar zou net zo goed per postduif kunnen zijn, wat gaat dat langzaam....

Die van mij is ook al 3 weken onderweg naar de haven..., terwijl de Maersk Montana (waar die op mee zou gaan) gisteren al vertrokken is...

Model X 100D
Besteld: 15-12-2017
Bevestigd: 22-12-2017
In productie: 11-01-2018
MX klaar en naar de haven US: 21-01-2018
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (later aangepast naar: maart, begin april)
 
Oei, als je ook op de Maersk Montana zit (net als ik), die inderdaad vertrokken is volgens de gegevens, dan is "begin maart" wat delivery bij mij steeds heeft gecommuniceerd toch wel realistisch?

Toch nog maar eens navragen, want bij mij is de status ook nog niet geupdatet naar "op de boot"
Een verschuiving naar Maart/Begin April zou toch kunnen betekenen dat ie deze boot helemaal niet gehaald heeft?
Lijkt me ook ja. Welkom bij de club!
 
Hier ook!

Model X 100D
Besteld: 15-12-2017
Bevestigd: 22-12-2017
In productie: 11-01-2018
MX klaar en naar de haven US: 21-01-2018
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (later aangepast naar: maart, begin april)
Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa: 12-02-2018
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Hier ook!

Model X 100D
Besteld: 15-12-2017
Bevestigd: 22-12-2017
In productie: 11-01-2018
MX klaar en naar de haven US: 21-01-2018
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (later aangepast naar: maart, begin april)
Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa: 12-02-2018

Idd same here. Dan zal het allemaal zelfde leverdatum zijn namelijk week van 12 maart
 
  • Like
Reactions: Exiteer