Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou dat afvinklijstje lekker laten zitten. Daar staat echt zoveel onzin op.. "Check je VIN", "Check of je de juiste accu hebt", "Check of je wel adaptive headlights hebt", "Check of je wel PUP hebt (als je dat hebt besteld)", etc, etc.
Was niet HET afvinklijstje dat hier op het forum te vinden is, maar alle losse opmerkingen uit dit draadje en 'janken over tekortkomingen'. Eigen lijstje. En ja, ik heb op mijn knieën de accu gecheckt en MCU, softwareversie, VIN, opties enz enz.
 
Newbe! Eerste post...

Net m'n eerste status-update gehad: mijn MS staat op de trein!? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik met die informatie moet, maar het is natuurlijk wel leuk. Ik volg met veel plezier jullie posts over treinen, boten, zeehavens natuurlijk Tilburg.

Begrijp ik dat er andere sites zijn (Tozz?) waar ik meer informatie over mijn levering zou kunnen vinden?

Mijn info:
Tesla Model S 75D, zilver
Besteld op 24-4, geplande levering June - early July.
 
  • Like
Reactions: Tozz
Newbe! Eerste post...

Net m'n eerste status-update gehad: mijn MS staat op de trein!? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik met die informatie moet, maar het is natuurlijk wel leuk. Ik volg met plezier jullie posts over treinen, boten, zeehavens natuurlijk Tilburg.

Begrijp ik dat er andere sites zijn (Tozz?) waar ik meer informatie over mijn levering zou kunnen vinden?

Mijn info:
Tesla Model S 75D, zilver
Besteld op 24-4, geplande levering June - early July.
 
Newbe! Eerste post...

Net m'n eerste status-update gehad: mijn MS staat op de trein!? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik met die informatie moet, maar het is natuurlijk wel leuk. Ik volg met veel plezier jullie posts over treinen, boten, zeehavens natuurlijk Tilburg.

Begrijp ik dat er andere sites zijn (Tozz?) waar ik meer informatie over mijn levering zou kunnen vinden?

Mijn info:
Tesla Model S 75D, zilver
Besteld op 24-4, geplande levering June - early July.

Tozz is een gebruiker van dit forum en die heeft een site gemaakt waarop je de boten kunt volgen die door Tesla worden gebruikt.

http://dudewheresmycar.tozz.nl/

Ps. welkom natuurlijk, grote kans dat we samen op de boot gaan want mijn S staat ook op de trein (en er zijn er nog een aantal die nu ook op de trein staan.)
 
  • Like
Reactions: SnipSnsp
upload_2018-5-16_22-23-6.png

Eindelijk is ons wachten beloond, leuk om forumleden als @Limbo2121 en @MarcelS in het echt te ontmoeten.

upload_2018-5-16_22-24-20.png


Het ritje terug naar huis was echt genieten, even "gas" gegeven, onze Mini JCW kon het echt niet bijhouden.
Spotify werkt redelijk, af en toe even een ondebreking, de DAB ontvangst is beter dan mijn vorige auto. Gezien de auto slechts voor 70% was geladen in de fabriek ben ik gelijk maar even langs de supercharger gegaan, en dat werkt ook uitstekend, gezellig een praatje gemaakt met andere tesla rijders "super netwerk tool deze auto" Het geluid van het premium pakket is goed. Na zo'n 60 Km kon ik de autopilot gebruiken wel een vreemde ervaring die ik echt nog moet gaan vertrouwen. In de avond even gas gegeven en de acceleratie van 0 naar 100 is niet normaal, maar van 100 naar 200+ is indrukwekkend. In de avond heb ik de muggen er al weer af moeten wassen, wellicht toch laten coaten @MarcelS stuur jij nog die gegevens?
 

Attachments

  • upload_2018-5-16_14-0-4.png
    upload_2018-5-16_14-0-4.png
    349.6 KB · Views: 44
View attachment 301645
Eindelijk is ons wachten beloond, leuk om forumleden als @Limbo2121 en @MarcelS in het echt te ontmoeten.

View attachment 301646

Het ritje terug naar huis was echt genieten, even "gas" gegeven, onze Mini JCW kon het echt niet bijhouden.
Spotify werkt redelijk, af en toe even een ondebreking, de DAB ontvangst is beter dan mijn vorige auto. Gezien de auto slechts voor 70% was geladen in de fabriek ben ik gelijk maar even langs de supercharger gegaan, en dat werkt ook uitstekend, gezellig een praatje gemaakt met andere tesla rijders "super netwerk tool deze auto" Het geluid van het premium pakket is goed. Na zo'n 60 Km kon ik de autopilot gebruiken wel een vreemde ervaring die ik echt nog moet gaan vertrouwen. In de avond even gas gegeven en de acceleratie van 0 naar 100 is niet normaal, maar van 100 naar 200+ is indrukwekkend. In de avond heb ik de muggen er al weer af moeten wassen, wellicht toch laten coaten @MarcelS stuur jij nog die gegevens?
Oeps! Klopt! customcarcleaning.nl
 
View attachment 301645
Eindelijk is ons wachten beloond, leuk om forumleden als @Limbo2121 en @MarcelS in het echt te ontmoeten.

View attachment 301646

Het ritje terug naar huis was echt genieten, even "gas" gegeven, onze Mini JCW kon het echt niet bijhouden.
Spotify werkt redelijk, af en toe even een ondebreking, de DAB ontvangst is beter dan mijn vorige auto. Gezien de auto slechts voor 70% was geladen in de fabriek ben ik gelijk maar even langs de supercharger gegaan, en dat werkt ook uitstekend, gezellig een praatje gemaakt met andere tesla rijders "super netwerk tool deze auto" Het geluid van het premium pakket is goed. Na zo'n 60 Km kon ik de autopilot gebruiken wel een vreemde ervaring die ik echt nog moet gaan vertrouwen. In de avond even gas gegeven en de acceleratie van 0 naar 100 is niet normaal, maar van 100 naar 200+ is indrukwekkend. In de avond heb ik de muggen er al weer af moeten wassen, wellicht toch laten coaten @MarcelS stuur jij nog die gegevens?
Ja @Turbopep Het was leuk.
DAB gaat bij mij met horten en stoten. Geen goed gevoel bij. Maar Tune-i en Spotify doen het goed.
 
Ja @Turbopep Het was leuk.
DAB gaat bij mij met horten en stoten. Geen goed gevoel bij. Maar Tune-i en Spotify doen het goed.
Al deze features zijn sterk afhankelijk van het gebied waar je je bevindt. Spotify blijft het meestal wel doen eenmaal aan, maar opstarten op dezelfde plek geeft dan wel eens problemen. Thuis doet íe het prima, dus houdt 'ie 'm meestal de hele rit vast.

Vandaag eerste phantombrake gehad, bij inrijden Willem Alexandertunnel (A2 Maastricht) vanuit het zuiden.
 
Al deze features zijn sterk afhankelijk van het gebied waar je je bevindt. Spotify blijft het meestal wel doen eenmaal aan, maar opstarten op dezelfde plek geeft dan wel eens problemen. Thuis doet íe het prima, dus houdt 'ie 'm meestal de hele rit vast.

Vandaag eerste phantombrake gehad, bij inrijden Willem Alexandertunnel (A2 Maastricht) vanuit het zuiden.

Phantombrake?
 
Al deze features zijn sterk afhankelijk van het gebied waar je je bevindt. Spotify blijft het meestal wel doen eenmaal aan, maar opstarten op dezelfde plek geeft dan wel eens problemen. Thuis doet íe het prima, dus houdt 'ie 'm meestal de hele rit vast.

Vandaag eerste phantombrake gehad, bij inrijden Willem Alexandertunnel (A2 Maastricht) vanuit het zuiden.
Phantombreak is noodstop via AP??