Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De mijne is sinds 7 mei op de trein. Ik kreeg vanuit de lease maatschappij toen direct een mail dat de “dealer” had aangegeven te leveren in de week van 8 juni (is een vrijdag). Qua tijdspad komt dat overeen met een vaart op de Kentucky. Voor anderen die met de Kentucky gaan zal ongetwijfeld hetzelfde gelden. Persoonlijk zie ik eerder een levering een week later gebeuren. In de week van 8 juni lijkt me nl nog best knap. Helaas kan ik pas vanaf de 18e de auto in ontvangst nemen omdat de huidige lease dan pas ingeleverd kan worden...
Dat was bij mij ook zo. Ga er maar vanuit dat jouw auto dan ook pas half juni aankomt in de haven.
 
  • Like
Reactions: MarcelMaas
De mijne is sinds 7 mei op de trein. Ik kreeg vanuit de lease maatschappij toen direct een mail dat de “dealer” had aangegeven te leveren in de week van 8 juni (is een vrijdag). Qua tijdspad komt dat overeen met een vaart op de Kentucky. Voor anderen die met de Kentucky gaan zal ongetwijfeld hetzelfde gelden. Persoonlijk zie ik eerder een levering een week later gebeuren. In de week van 8 juni lijkt me nl nog best knap. Helaas kan ik pas vanaf de 18e de auto in ontvangst nemen omdat de huidige lease dan pas ingeleverd kan worden...
10 dagen extra wachten met de gedachte dat ‘ie klaar staat, vreselijk;)
 
  • Like
Reactions: MarcelMaas
Ja, knipper net zo lang vasthouden totdat de lijn waar je overheen wil gestippeld wordt. Dan begint ‘ie manoeuvre, knippervasthouden totdat ‘ie minstens met de helft van de auto over de streep bent. Wanneer je te vroeg los laat gaar ‘ie met een ruk terug.
Hij doet het niet altijd, nog niet gevonden waar dat aan kan liggen.

Volgens mij, maar ik ben ook nog een beetje aan het uitdokteren, moet je de stuurbeweging zelf maken. Hij gaat niet zelf de switch van rijbaan doen. Maar omdat je niet te hard mag sturen (dan knalt ie uit AP) ben ik er nog niet 100% uit :)
 
Wat je zegt. Nog erger is dat ze de voor jou bestemde MS sneaky aan iemand anders vekopen terwijl hij al op de boot staat en dan JIT opnieuw bestellen!!
Keerzijde is dat ik dan jou en @Tozz en @Turbopep niet had leren kennen! :)
O ja. Dinsdag zeiden de Tesla boys nog dat ze meelazen op het forum. Zou voor het leed dat ze veroorzaakt hebben een jaar lang gratis AP geen adequate tegemoetkoming zijn?? :)
 
  • Funny
Reactions: Advh