Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat de status op de website achterloopt op de werkelijkheid.

Mijn status staat al weken op “Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa”

Ik ben al gebeld voor de levering eerste week juni en volgens hun was de auto al aangekomen in Nederland.
 
Ik denk op dezelfde boot ik ben op 3 mei gebeld of ik beschikbaar ben voor de levering eind mei/begin juni. Daar ik vanaf 26 mei een week in Montréal zit heb ik op 16 mei zelf contact opgenomen en toen is aangegeven dat de auto voor de eerste of tweede week juni staat ingepland voor levering.
 
Ik zou er niet op rekenen...... Ik denk dat dit soort zaken op zijn minst (door mensenhanden) 'doorgeklikt' moet worden in hun systeem. Er zijn nl. altijd verschillen in status, gegevens van Delivery, tussen verschillende auto's die samen 'reizen' enz.

Dat zou zomaar eens kunnen gezien eerdere berichten die ik heb gelezen idd. Niet over nagedacht dat het vandaag een feestdag is. Ze gaan het denk ik druk krijgen met status updates als de model 3 zich in Europa meld....