Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vrijdag 25 mei mag ik om 4 uur mijn nieuwe S in ontvangst gaan nemen. Begin april besteld, dus lekker snel gegaan allemaal. Nog anderen die hun nieuwe auto dan in ontvangst gaan nemen?

Super veel plezier ermee. Ik heb 22 maart besteld maar die van mij is nog op de trein richting de haven. Heb ik zo’n bijzondere kleur velgen oid besteld dat het langer moest duren? Of heb jij een demo gekocht?
 
  • Like
Reactions: fjlajs8393j2
Ik ontvang ook statusupdates per mail. Ik kreeg vorige week een mail met status: onderweg. Ik vond dat ook nogal onduidelijk, dus ingelogd op mijn Tesla account en daar staat duidelijk aangegeven dat de auto op de trein staat richting de haven in Amerika.
Status overigens nog niet gewijzigd.
 
Ik ontvang ook statusupdates per mail. Ik kreeg vorige week een mail met status: onderweg. Ik vond dat ook nogal onduidelijk, dus ingelogd op mijn Tesla account en daar staat duidelijk aangegeven dat de auto op de trein staat richting de haven in Amerika.
Status overigens nog niet gewijzigd.
Dat is dan een nieuwe service. Als dat goed werkt heeft de F5-knop rust.
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
Ik ontvang ook statusupdates per mail. Ik kreeg vorige week een mail met status: onderweg. Ik vond dat ook nogal onduidelijk, dus ingelogd op mijn Tesla account en daar staat duidelijk aangegeven dat de auto op de trein staat richting de haven in Amerika.
Status overigens nog niet gewijzigd.
Ik heb vanaf het begin status via mail gekregen.

Hij is alleen via de site al.meer dan een week onderweg van Fremont naar de haven en vandaag dus pas de email met status : onderweg
 
Die mailtjes heb ik ook gehad. Maar zoals ik het zie zijn het standaard mails om je alvast een beetje voor te bereiden op je Tesla. Elke keer als ze zo’n mail sturen zetten ze dus ook de huidige status van je auto erbij. Bij mij was dat in alle gevallen “pre-productie”. Naar mijn mening is f5en dan ook nog steeds de beste manier om er achter te komen wat er gebeurd met je auto....
 
  • Like
Reactions: Advh
Die mailtjes heb ik ook gehad. Maar zoals ik het zie zijn het standaard mails om je alvast een beetje voor te bereiden op je Tesla. Elke keer als ze zo’n mail sturen zetten ze dus ook de huidige status van je auto erbij. Bij mij was dat in alle gevallen “pre-productie”. Naar mijn mening is f5en dan ook nog steeds de beste manier om er achter te komen wat er gebeurd met je auto....
Dat zijn de teasers. Doe kregen wij ook. Staat idd los van statuswijzigingen.
 
  • Like
Reactions: MarcelMaas
waar zie je dat op de site dan?

Dat hij onderweg is vanuit Fremont naar de haven ( dat gebeurt per trein)

Als je inlogt op je Tesla account op tesla.com en dan op beheren klikt
 

Attachments

  • Screenshot_20180520-110328_01.jpg
    Screenshot_20180520-110328_01.jpg
    247.8 KB · Views: 43