Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Gaat goedkomen. 15 jaar geleden ging ik voor het laatst met het OV. Die ene reis komt ook wel goed :) En die kosten voor een taxi kunnen ook wel bovenop de aanschaf kosten net als alle extras die nog komen.
Tesla stuurde op hun kosten een Tesla taxi om me op te pikken toen ik vroeg of er een bus ging... Tip voor degenen die nog hun auto mogen ophalen.
 
  • Like
Reactions: Alain13
Hier gaan we weer! :)
P85D na 3,5j en 125.000 KM kunnen verkopen.
P100D besteld in Hasselt, levering eind september (de configuratie zoals ik die wou was reeds onderweg).

Ben benieuwd naar de verbeteringen sinds 2015.
 

Attachments

  • 8A40D01B-7435-4B40-AC4D-3BD8CE5F6639.png
    8A40D01B-7435-4B40-AC4D-3BD8CE5F6639.png
    966.1 KB · Views: 54
  • Like
Reactions: Alain13
Eindelijk het verlossende telefoontje gekregen: vrijdag 7 september mag ie worden opgehaald!

27 mei besteld, 13 augustus aangekomen in Rotterdam. Hopelijk wordt al die extra tijd gestopt in de kwaliteitscontrole, die al wat meer de goede kant op lijkt te gaan maak ik uit de laatste forumberichten op.
 
  • Like
Reactions: Karim DB
Eindelijk het verlossende telefoontje gekregen: vrijdag 7 september mag ie worden opgehaald!

27 mei besteld, 13 augustus aangekomen in Rotterdam. Hopelijk wordt al die extra tijd gestopt in de kwaliteitscontrole, die al wat meer de goede kant op lijkt te gaan maak ik uit de laatste forumberichten op.
Waarom zit daar zo’n enorme tijd tussen? Normaal drie dagen van Rotterdam naar Tilburg en dan een paar dagen in Tilburg (kan in 4 uur zelfs).
 
Waarom zit daar zo’n enorme tijd tussen? Normaal drie dagen van Rotterdam naar Tilburg en dan een paar dagen in Tilburg (kan in 4 uur zelfs).

Vandaag is de IOWA aangekomen in Rotterdam en maandag zal mijn auto in Tilburg zijn. Delivery heeft mij de datum van 21 september gegeven. Dit betekend dat Tilburg er op dit moment zo'n 2,5 week voor nodig heeft om de auto na binnenkomst te leveren. Er zijn periode's geweest dat dit een stuk sneller was. Ik ben benieuwd of mijn daadwerkelijk datum uiteindelijk nog eerder of later zal zijn.
 
  • Informative
Reactions: Alain13
Goedemorgen allen,

Mijn Tesla Model S (besteld op 17 juli) is zojuist op de Maersk Iowa in Rotterdam aangekomen. Ik heb delivery inmiddels 100x gebeld maar ze durven nog niets over een specifieke leverdatum te zeggen. Ik heb van sommigen delivery medewerkers in de week van 10 sep gehoord en van andere week van 24 sep (heel frustrerend). Dan maar hier vragen dacht ik dan.
  • Weet iemand hoeveel dagen er meestal tussen aankomst in Rotterdam en daadwerkelijke levering in Tilburg zitten?
  • En, zijn er andere mensen hier die een auto op de Maersk Iowa hebben en inmiddels van Delivery gehoord hebben?
Alvast dank voor alle input :)
 
Goedemorgen allen,

Mijn Tesla Model S (besteld op 17 juli) is zojuist op de Maersk Iowa in Rotterdam aangekomen. Ik heb delivery inmiddels 100x gebeld maar ze durven nog niets over een specifieke leverdatum te zeggen. Ik heb van sommigen delivery medewerkers in de week van 10 sep gehoord en van andere week van 24 sep (heel frustrerend). Dan maar hier vragen dacht ik dan.
  • Weet iemand hoeveel dagen er meestal tussen aankomst in Rotterdam en daadwerkelijke levering in Tilburg zitten?
  • En, zijn er andere mensen hier die een auto op de Maersk Iowa hebben en inmiddels van Delivery gehoord hebben?
Alvast dank voor alle input :)

Als je 1 item hoger kijkt heb je alvast een antwoord...
 
  • Funny
Reactions: Alain13
Goedemorgen allen,

Mijn Tesla Model S (besteld op 17 juli) is zojuist op de Maersk Iowa in Rotterdam aangekomen. Ik heb delivery inmiddels 100x gebeld maar ze durven nog niets over een specifieke leverdatum te zeggen. Ik heb van sommigen delivery medewerkers in de week van 10 sep gehoord en van andere week van 24 sep (heel frustrerend). Dan maar hier vragen dacht ik dan.
  • Weet iemand hoeveel dagen er meestal tussen aankomst in Rotterdam en daadwerkelijke levering in Tilburg zitten?
  • En, zijn er andere mensen hier die een auto op de Maersk Iowa hebben en inmiddels van Delivery gehoord hebben?
Alvast dank voor alle input :)

De mijn stond ook op de IOWA :). Volgens delivery ( geen exacte datum ) moest ik rekenen op levering de tweede week september.
 
September is laatste maand van een kwartaal. Ik hoop dat je gelijk hebt.

Welk moment telt eigenlijk voor die kwartaalcijfers? Moment van Fremont uitrollen of delivery bij klant? Eerste heeft Tesla in de hand, tweede veel minder.

Balen, die van mij komt met de IDAHO mee en pas op 6 september aan. Het weekend van 22-23 september ben ik op familieweekend met het gezin, had ideaal moment geweest om hem uit te proberen (lees: showen). Daarna in de mallemolen voor het werk dus mag hij 3+ weken op een parking staan voordat ik tijd heb hem op te halen
 
Welk moment telt eigenlijk voor die kwartaalcijfers? Moment van Fremont uitrollen of delivery bij klant? Eerste heeft Tesla in de hand, tweede veel minder.

Balen, die van mij komt met de IDAHO mee en pas op 6 september aan. Het weekend van 22-23 september ben ik op familieweekend met het gezin, had ideaal moment geweest om hem uit te proberen (lees: showen). Daarna in de mallemolen voor het werk dus mag hij 3+ weken op een parking staan voordat ik tijd heb hem op te halen
Aflevering klant. Dat is de ellende, ze proppen alles in de derde maand.
 
Welk moment telt eigenlijk voor die kwartaalcijfers? Moment van Fremont uitrollen of delivery bij klant? Eerste heeft Tesla in de hand, tweede veel minder.

Balen, die van mij komt met de IDAHO mee en pas op 6 september aan. Het weekend van 22-23 september ben ik op familieweekend met het gezin, had ideaal moment geweest om hem uit te proberen (lees: showen). Daarna in de mallemolen voor het werk dus mag hij 3+ weken op een parking staan voordat ik tijd heb hem op te halen

Er is nog wel een kans dat je hem voor dat weekend op kunt pikken. Hij zal 8 september inTilburg kunnen zijn, en als je vanaf dat moment 14 dagen rekent kom je op de 22e uit. Niet geheel onmogelijk dat je hem nog voor die datum op kunt pikken. Maar wel vrij afhankelijk dat alles in 1x goed gaat.