Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren kwamen we op de N201 bij Aalsmeer wel een heel bijzondere Model3 tegen. Met spoiler, wrap, dubbele uitlaten èn custom achterlichten. Die custom achterlichten met VW-style bewegende knipperlichten waren wel vet.

Is het iemand van hier?

686C0D36-83E0-4B01-A85F-274303D73406.jpeg
 

Attachments

  • A42BD951-474A-4E65-A97A-BC3AFB03D0D4.jpeg
    A42BD951-474A-4E65-A97A-BC3AFB03D0D4.jpeg
    308.2 KB · Views: 45
  • ED66320A-76F2-4E82-A776-C5338B89A28E.jpeg
    ED66320A-76F2-4E82-A776-C5338B89A28E.jpeg
    204.5 KB · Views: 51
  • Like
Reactions: Firehuntah
Gisteren kwamen we op de N201 bij Aalsmeer wel een heel bijzondere Model3 tegen. Met spoiler, wrap, dubbele uitlaten èn custom achterlichten. Die custom achterlichten met VW-style bewegende knipperlichten waren wel vet.

Is het iemand van hier?

View attachment 652275
Vol met gekkigheid. Ze hebben er wel plezier in zo te zien. Nou ja ieder haar of zijn ding. Hier is ie:


En er zijn er nog meer (Google tesla met geluid):

 
  • Funny
Reactions: job-lek
  • Like
Reactions: job-lek
Gisteren kwamen we op de N201 bij Aalsmeer wel een heel bijzondere Model3 tegen. Met spoiler, wrap, dubbele uitlaten èn custom achterlichten. Die custom achterlichten met VW-style bewegende knipperlichten waren wel vet.

Is het iemand van hier?

View attachment 652275

Niet iedereen zijn smaak natuurlijk maar uniek is die wel. 😉 Ik vind het groene wel mooi eigenlijk. Alleen die spoiler en uitlaten vind ik dan weer een beetje too much. Die heeft ook airride eronder liggen. En de lampen zijn deze van Aliexpress: 432.0US $ 20% OFF|Auto Styling Staart Lamp Voor Tesla Model 3 Achterlichten Model Y Led achterlicht Dynamische Signaal Drl Brake Reverse auto Accessoires|Autolampen Montage| - AliExpress
Vind die lampen ook erg leuk, alleen de animatie elke keer als de achterlichten aan gaan vind ik net wat te lang. Bij Audi is dit bijvoorbeeld 2 seconde, bij deze 5 seconde. Beetje te afleidend voor mensen die achter je rijden zo.

Dit is overigens dutch_tesla op Instagram, voor degene die Instagram hebben en meer willen zien ervan. 😋
 
Ik heb @NL-Richard gespot afgelopen zondag!

rjMelJI.jpg


lTtJdY9.jpg


Was op mijn eigen oprit dus was ook niet zo moeilijk eigenlijk. 😄
Toch altijd leuk om te zien zo, paar Tesla's bij elkaar. Ook de enige 2 Tesla's met de Mountain Pass Performance coilovers hier in Nederland, dat maakt het nog net wat bijzonderder. 😉 Was ook leuk om Richard eens in het echt te zien en welke modificaties er nog meer op zijn Tesla zaten.
Er was een probleem met de installatie van zijn coilovers, bij een bedrijf uitgevoerd. Lukte hun niet om het op te lossen. Aangeboden om even langs te komen bij mij en heb het probleem gelukkig wel vrij snel kunnen lokaliseren en verhelpen. Hij kan nu dus eindelijk genieten van zijn nieuwe setup! 😃 Veel plezier ermee verder, Richard!
 


Die Model 3 is bijna niks van over.. echt niet normaal. 😱 Moet een harde klap zijn geweest, neem aan met die vrachtwagen. Gelukkig melden ze alleen dat de bestuurder gewond is. Bestuurderszijde ziet er ook nog wel redelijk uit. Mag hopen dat er niemand bij zat.
 
Die Model 3 is bijna niks van over.. echt niet normaal. 😱 Moet een harde klap zijn geweest, neem aan met die vrachtwagen. Gelukkig melden ze alleen dat de bestuurder gewond is. Bestuurderszijde ziet er ook nog wel redelijk uit. Mag hopen dat er niemand bij zat.
Lijkt me dat het busje op de Model 3 is ingereden, waarna de 3 is omgeslagen en met het achterste ook nog de trailer links heeft gepakt. Het busje zelf lijkt me net ook nog de trailer rechts te hebben geraakt.
 
AP kan daar niet mee overweg. Net zoals mensen daar niet mee overweg kunnen, en daarom trager rijden.

Het idee is dat mensen gaan trager rijden omdat er twijfels ontstaan. Dit werkt leuk als tegenliggers netjes rechts gaan rijden over de denkbeeldige rechter strook, maar werkt niet aangenaam als zo een tegenligger het niet door heeft en star in het midden van de weg blijft rijden.

Vergelijkbare situaties heb je bij spitsstroken en een volle lijn, waar het meeste verkeer net zoals AP niet over de volle lijn wil want er is een regel die zegt dat je niet over een volle lijn mag.