Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
TK-697-S. Iemand van het forum?

Leuke reclame voor Tesla-rijders in ieder geval:

Tesla-rijder haat milieu

(Filmpje is trouwens van niet al te beste kwaliteit. Dus vermoedelijk gemaakt door ons aller nieuwste dashcam? ;))
dat van de dashcam dacht ik ook meteen, dus iemand heeft wel de moeite genomen het filmpje op te slaan en te delen maar, neemt niet de moeite om er iets van te zeggen.....

neemt niet weg, wat ik ook al in een ander topic had gemeld, kansloos van de MX bestuurder de vuilnisbak staat hier letterlijk nog geen 50 meter vandaan....... (normaal ben ik niet zo voor name and shame maar, ach zo nu en dan)
 
dat van de dashcam dacht ik ook meteen, dus iemand heeft wel de moeite genomen het filmpje op te slaan en te delen maar, neemt niet de moeite om er iets van te zeggen....

Kan me niet voorstellen dat iemand die zulk gedrag vertoont zich wat aantrekt van iemand die er wat van zegt...

Ikzelf had er, denk ik nu, ook niets van gezegd, ben redelijk conflictvermijdend (behalve op het forum dan :eek:)
Had het alleen ook niet op internet gezet, ben een beetje klaar met Tesla clickbait eerlijk gezegd. Had het waarschijnlijk opgeruimd...
 
Kan me niet voorstellen dat iemand die zulk gedrag vertoont zich wat aantrekt van iemand die er wat van zegt...

Ikzelf had er, denk ik nu, ook niets van gezegd, ben redelijk conflictvermijdend (behalve op het forum dan :eek:)
Had het alleen ook niet op internet gezet, ben een beetje klaar met Tesla clickbait eerlijk gezegd. Had het waarschijnlijk opgeruimd...
Ik had het bij hem terug door het raam naar binnen geflikkerd. Wat nou conflict mijden.
 
Dit topic kende ik nog niet. Ik zag gisteren een Tesla model S rijden met Oranje/blauwe Gulf Gas + Power op de A50/N2/A58 Veghel / Best -> Eindhoven Airport / Tilburg (Gulf ging richting Tilburg). Nooit geweten dat dit bestond, tot net.. Dacht bijna dat iemand gewoon keihard Gulf aan het stangen was :) Ik vond de voorkant (motorkap) wel lachen, met de oranje streep en lichtblauwe kleur.
 
Ik heb Tesla een mailtje (met linkje naar het filmpje) gestuurd, of het werkt weet ik niet.
Maar wie weet.

Goedendag, is er misschien een kans dat deze meneer door Tesla op zijn vingers getikt wordt?
Ik (en met mij velen op het Tesla forum) word echt misselijk en kwaad als ik zie hoe deze man “ons” als Tesla rijders een negatieve naam bezorgt.
Ik hoop echt dat hier wat mee gedaan wordt, want dit is te asociaal voor woorden.
Mijn inziens heeft deze man zijn rechten om bij een supercharger te staan verspeelt.
 
  • Like
Reactions: Haipac and RobsEV
Ik heb Tesla een mailtje (met linkje naar het filmpje) gestuurd, of het werkt weet ik niet.
Maar wie weet.

Goedendag, is er misschien een kans dat deze meneer door Tesla op zijn vingers getikt wordt?
Ik (en met mij velen op het Tesla forum) word echt misselijk en kwaad als ik zie hoe deze man “ons” als Tesla rijders een negatieve naam bezorgt.
Ik hoop echt dat hier wat mee gedaan wordt, want dit is te asociaal voor woorden.
Mijn inziens heeft deze man zijn rechten om bij een supercharger te staan verspeelt.
Beter nog gewoon de eigenaar van het terrein op de hoogte stellen, dan kan die achterhalen waar de factuur voor het onderhoud naar toe moet :D
 
  • Like
Reactions: Mars1
dat van de dashcam dacht ik ook meteen, dus iemand heeft wel de moeite genomen het filmpje op te slaan en te delen maar, neemt niet de moeite om er iets van te zeggen.....

Bjørn Nyland heft het filmpje ook ontvangen, en geeft aan dat de eigenaar van het fimpje aan het herstellen is van een operatie. Dus geen zin had in een confrontatie.

Dat altijd zo mooi van het internet, snel met een ordeel komen zonder het hele verhaal. Wat betreft de idioot in de MX, zoals de comments op youtube. Gewoon gratis superchargen ontzeggen, ivm het niet naleven van de superchager locatie regelementen ofzoiets.
 
Ik heb Tesla een mailtje (met linkje naar het filmpje) gestuurd, of het werkt weet ik niet.
Maar wie weet.

Goedendag, is er misschien een kans dat deze meneer door Tesla op zijn vingers getikt wordt?
Ik (en met mij velen op het Tesla forum) word echt misselijk en kwaad als ik zie hoe deze man “ons” als Tesla rijders een negatieve naam bezorgt.
Ik hoop echt dat hier wat mee gedaan wordt, want dit is te asociaal voor woorden.
Mijn inziens heeft deze man zijn rechten om bij een supercharger te staan verspeelt.
Goed van je! Laat je het weten mocht je antwoord krijgen?