Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe oud is je dochter als ik vragen mag? En heb je geen schrik met zo’n vermogende auto? Het is een vraag die ik me wel stel nu ik de m3 awd heb van: hoe leer je jonge mensen rijden met dit soort auto? (Als ik aan mezelf terug denk toen ik 18 was)


Mijn zoon is 19 (corpsbal) die rijd als bijbaantje regelmatig mensen naar en van feestjes in auto's waarvan ik denk.... Oké. Hij heeft al vaker Model S tesla's, Porches en dikke BMW's bij ons op de oprit gezet omdat hij dan die mensen in de avond weer moet ophalen. Hij is een prima chauffeur en heeft alles onder controle en rijd beheerst.

Tuurlijk zal die vast een keer of wat het pedaal intrappen dat doen we zelf uiteindelijk ook toch? Belangrijkste is vertouw jij je kind(eren) het toe? Ik wel. Mijn dochter gaat over een paar maanden beginnen en kan niet wachten tot ze ook mag rijden.
 
Stoere M3 vanmiddag bij Absolute Motors. Wie is de gelukkige?

20200110_122350.jpg
 
Een blauwe Model 3 op de A4 voor de Schipholtunnel, kenteken **598* of **589*, was dat een Phantom Brake vanochtend ?
Ik schrok me wezenloos toen je opens keihard op de rem ging, knipperlichten aan en al...:mad::eek:


It wan't me, ik heb een zwarte M3 met een heel ander kenteken maar had vanochtend ook een hele harde phantom break voor de Schipholtunnel. Zat een Kona achter mij die gelukkig goed zat op te letten. Eerste keer in maanden zo heftig. Wellicht door de lage zon?
 
  • Informative
  • Funny
Reactions: pati07 and robertvg