Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
"U gaat wandelen?" vraagt agent mij. Toch zeker niet als ik net mijn nieuwe Tesla heb!
 

Attachments

  • 1D05C5E4-592A-4974-95EC-57CB82220C1D.jpeg
    1D05C5E4-592A-4974-95EC-57CB82220C1D.jpeg
    1.3 MB · Views: 74
Best apart om een Tesla zo achter te laten. :rolleyes: Je zou toch op zijn minst verwachten dat de eigenaar de auto wel terug wil hebben. ;) Tenzij die gestolen is ofzo. Altijd wel benieuwd wat uiteindelijk uit zo'n onderzoek komt maar daar hoor je normaal nooit meer iets van.
Rijden onder invloed kan aan de orde kan zijn. Het gebeurt wel vaker dat bestuurders die weten dat zij teveel hebben gedronken de plek van een eenzijdig ongeval verlaten voordat de politie arriveert, om zich dan vervolgens de volgende dag - wanneer de roes is uitgeslapen - te melden.

P.S. Een modaal inkomen is netto € 36.500 per jaar. Ik kan mij voorstellen dat een auto met een nieuwwaarde die bijna het dubbele is wordt gekwalificeerd als “peperduur”.
 
Rijden onder invloed kan aan de orde kan zijn. Het gebeurt wel vaker dat bestuurders die weten dat zij teveel hebben gedronken de plek van een eenzijdig ongeval verlaten voordat de politie arriveert, om zich dan vervolgens de volgende dag - wanneer de roes is uitgeslapen - te melden.

P.S. Een modaal inkomen is netto € 36.500 per jaar. Ik kan mij voorstellen dat een auto met een nieuwwaarde die bijna het dubbele is wordt gekwalificeerd als “peperduur”.
Maar als er een Audi A4 avant van 60k in een boom hangt kwalificeren de heren journalisten dat niet als peperduur.
 
  • Like
Reactions: Maarten
P.S. Een modaal inkomen is netto € 36.500 per jaar. Ik kan mij voorstellen dat een auto met een nieuwwaarde die bijna het dubbele is wordt gekwalificeerd als “peperduur”.
Dat is allemaal relatief. Het legertje 3-series, A4's en C-Klasses zijn even duur en daar vind niemand van dat ze peperduur zijn.

Journalist rijdt waarschijnlijk met een C-segment auto en heeft geen idee van het verschil tussen een Model S en Model 3, en de prijs, laat staan de TCO en financieringsmogelijkheden, of wat dat in de lease doet voor mid-career kantoorwerkers.
 
Doet me een beetje denken aan die X van Vincent Everts met die bestickering van KPN. Deze is echter nog feller.

Hier in de buurt rijdt een gewrapte fluweel oranje X rond. Helaas geen foto's aangezien ik m' enkel rijdend spot.
 
Eerlijk zeggen: Iemand van hier?