Voldoende licht van de straatlampen? Indien ja, dan kan dat de reden zijnGisteren op terugweg in het donker zijn de (adaptieve) grootlichten geen enkele keer aangegaan. Heel vreemd... En ja, alle settings stonden goed
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voldoende licht van de straatlampen? Indien ja, dan kan dat de reden zijnGisteren op terugweg in het donker zijn de (adaptieve) grootlichten geen enkele keer aangegaan. Heel vreemd... En ja, alle settings stonden goed
Hoe laat was dat? Gisteren avond om 19:30 had ik ook geen (adaptief) grootlicht en later op de avond om 22:30 wel.Gisteren op terugweg in het donker zijn de (adaptieve) grootlichten geen enkele keer aangegaan. Heel vreemd... En ja, alle settings stonden goed
Er zaten echt donkere stukken bij.Voldoende licht van de straatlampen? Indien ja, dan kan dat de reden zijn
Het was na 22uHoe laat was dat? Gisteren avond om 19:30 had ik ook geen (adaptief) grootlicht en later op de avond om 22:30 wel.
Dit doet mij wel heel erg denken aan de introductie van xenon. Toen vonden de meeste mensen met halogeen kaarslicht dat verblindend.Het is wel een mening en dus ook subjectief. Als een high beam om een bocht aankomt dan is die inderdaad niet verblindend. Als een high beam op een rechte weg aankomt kan die verblindend zijn over een kilometer of meer omdat je de weg in het donker niet kunt zien. Als daar een voorwerp ligt dan zie je die niet, oftewel je bent verblind door de high beam die in je ogen schijnt. Het kan nog erger met sommige automerken die lasers in plaats van LED of xenon gebruiken. Nog meer geconcentreerd licht.
Spijtig maar je verhaal houdt geen steek.
Het werkt dus.Gisterenavond op de Brusselse ring stonden de AHB zo goed als constant aan, en dit op een vrij drukke autosnelweg. Ik zag eerlijk gezegd de meerwaarde niet (zowel fysiek zag ik geen effect van de AHB als het idee om op zo’n druk punt dit te activeren). Maar ik had er geen nadeel aan en ook de automobilisten rondom mij gaven niet aan dat ik gek was