Mogelijk, maar dan alleen als grondstof. Oude accucellen gaan niet in nieuwe apparaten.Of ze gaan eerst nog in een powerwall
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mogelijk, maar dan alleen als grondstof. Oude accucellen gaan niet in nieuwe apparaten.Of ze gaan eerst nog in een powerwall
Als je een project start met ruzie met LG over de prijs van de accu's dan zullen er niet veel gemaakt worden. Hoe meer er gemaakt worden hoe meer LG voor de accu's in rekening zal brengen.Wat ik heb begrepen wordt de E-Tron binnen Europa voor als nog alleen uitgebracht in Nederland en Noorwegen. In Duitsland homeland of Audi, is hij niet bestellen. Zal ongetwijfeld met de leverbaarheid te maken hebben.
Best leuke wegen daar in Abu Dhabi
Die Audi ziet er ook best ok uit. Vraag me alleen af of ze niet de boot missen ivm de nieuwe bijtellingregels.
Goed dat nog even wordt aangestipt dat die hippe zijspiegelcamera’s een optie zijn (nu maar hopen dat de gemiddelde Audi-rijder z’n zijspiegels wel gaat gebruiken). Wat ik ook bij deze EV mooi vind, is dat de verwarming op een apart bedienings unit te bedienen is.
Wat ik wel apart vind, is dat de luchtveren pas bij 130km/u in de lage “sport” stand gaan, terwijl een EV z’n beste actieradius tussen de 75-95km/u haalt (volgens de presentator, volgens mij klopt het ook wel). Met die wetenschap zou ik als Audi-programmeur de luchtvering dan zo programmeren dat ie vanaf 80km/u in de lage stand zou gaan. Of zijn de luchtveren bij de e-toen ook instelbaar, net zoals bij Tesla?
Voor België: Half januari gaat de dealer contact opnemen voor een eventuele bestelling. Voor de snelsten zouden er 50 stockwagens ter beschikking zijn, voor levering begin maart. Voor wie toch persoonlijk wil configureren en bestellen moet 3 tot 5 maanden wachten om met een etron onderweg te kunnen zijn.
Het Ionity-snellaadnetwerk groeit, momenteel al 30 stations live en 50 in aanbouw. (Net 2de in België bij Bergen)
Ionity en Fastned groeien lekker door.Voor België: Half januari gaat de dealer contact opnemen voor een eventuele bestelling. Voor de snelsten zouden er 50 stockwagens ter beschikking zijn, voor levering begin maart. Voor wie toch persoonlijk wil configureren en bestellen moet 3 tot 5 maanden wachten om met een etron onderweg te kunnen zijn.
Het Ionity-snellaadnetwerk groeit, momenteel al 30 stations live en 50 in aanbouw. (Net 2de in België bij Bergen)
Ja, laat me dat nou allemaal niet verbazen. Als je zelfs de deurgrepen niet aerodynamisch vormgeeft, hoeveel aandacht is er dan aan de rest besteed? Maar 300 km, bij 25 graden C., prachtige vlakke wegen en geen verkeer, is toch verbazend slecht voor een auto met een 95 kWh accu. Wat blijft daar in de winter van over, 250 km?Ik denk dat de S100D model S 50% efficiënter is.Ik hoor van meerdere kanten dat het mogelijk de minst efficiente EV is van dit moment. Zelfs Audi zelf geeft aan dat ze bewust niet op efficientie hebben gelet. Dus dat snelle laden heb je wel nodig om nog beetje normaal te kunnen reizen. Desalniettemin een geweldige aanvulling op het steeds betere aanbod aan EV.
Vanavond de auto even wat beter bekeken bij LXRY.
Mooie grote bak, enorm veel ruimte, die twee laadpoorten zijn goed en handig (1 vd 2 met CCS).
Hele mooie materialen en goede stevige afwerking; zoals die laadpoort open en dicht gaat: prachtig! (itt het klepje van de M3)
Maar met een range nog slechter dan een i-Pace....aiaiai .
Begrijpelijk want het is een nog grotere wagen dan de i-Pace en de MX, maar zo ontzettend zonde; mensen geven juist veel geld uit aan een auto omdat ze hem in een wijd scala van scenario’s willen kunnen gebruiken.
De uitdaging in het maken van een goede EV zit hem in range, laadsnelheid en laadnetwerk, niet simpelweg in fit en finish.