Kdmn
Member
Veel info en details...
Vanaf minuut 35 doen ze hun best om het verschil te maken...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Veel info en details...
En maar één sneer naar Tesla (productieproblemen)Veel info en details...
Veel aandacht voor Der Spiegel. Slaapverwekkend. (Wil Audi ook boring company zijn?)
De Porsche Taycan kan het ook best goed gaan doen. Deze auto heeft een goede aerodynamische vorm. Hij is de eerste en enige van 'Big Auto' die geen traditionele grille heeft en dus ook die grote rechtop in de luchtstroom staande plank mist. Van opzij komt de Taycan aardig in de buurt van de Model S.Ik vraag mij af of de mensen van Audi ooit in de spiegel kijken.
Ze maken een kleerkast op wielen met een, min of meer, ouderwetse voorkant en gaan zich dan op de borst kloppen vanwege de camera-spiegels.
Ik vind het lachwekkend.
Hoe dom het misschien ook klinkt, voor wat de Duitse E-auto industrie betreft zou ik alles op VW zetten, de rest leert het toch niet. (zie het gedrocht van MB).
Naast de Audi Etron rijden de eerste prototypes van de Etron GT al, een mooie auto om te zien.Toch grappig dat Porsche, Audi en VW allemaal tot 1 (sjoemel)concern behoren en toch andere wegen bewandelen wanneer het over EV gaat.
Al hoor ik hier en daar wel dat er op het Taycan platform er al snel een Audi versie zou kunnen komen die boven de huidge Etron Quattro zou staan.
via via....
Deze week een kennis gesproken, wiens schoonzoon bij Audi-Vorst werkt.
Naar verluidt zouden er (ook nog) problemen zijn met (de constructie van?) de batterypacks.
Lekken.
Blijkt toch niet zo makkelijk te zijn, een EV ontwikkelen en bouwen. En dan hadden ze 1-2 maanden geleden bij de E-Tron ook al grote softwareproblemen die zeker een maand vertraging gingen opleveren, als we de berichten mogen geloven. En financiële, want de Koreanen eisen doodleuk een 10% hogere prijs voor de batterijen (de vraag overtreft het aanbod, dus Audi kan er weinig tegen beginnen).
Even checken of ik het goed lees:Snelladen bij Ionity wordt een relatief dure hobby:
Er zijn in 2018 toch nog 163 e-tron geregistreerd in NL.!!
Vermoedelijk zijn dit alle auto’s in de fabriek waarvan een chassisnummer bekend was (althans, ik ga ervan uit dat dit een vereiste is om een auto te kunnen registeren). Die zullen de komende weken naar Nederland komen om geleverd te worden met 4% bijtelling. Slim bekeken van Audi.