Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Audi eTron

This site may earn commission on affiliate links.
Bereik is met 285/35/22 afgenomen met 50km. Deze dagen is 200km wel maximaal haalbaar op de sq7 wielset in 10J. Met de 20inch winterset haal ik 250km.


Prachtig apparaat, mooie trim, met name de zwarte gril staat hem goed. Ik blijf het jammer vinden dat men bij de etron nog steeds voor een "fossiele" heeft gekozen.

ik ben benieuwd naar het verbruik /actieradius met die mooie sloffen :rolleyes:
 
Loopt niet goed met de E-Tron; bericht van 24 januari 2020:

E-tron: Audi kündigt Kurzarbeit in Elektroauto-Fabrik an

Het is blijkbaar iets complexer dan dat

De etron 50 verkoopt niet zo goed, deze wagen gebruikt een accupakket van Samsung, de etron 55 doet het echter veel beter dan verhoopt, maar die gebruikt een accupakket van LG Chem, en er blijkt een commercieel conflict te zijn met LG Chem (die de prijs van die accupack met 10% de hoogte deed ingaan gezien de extra vraag)
Toch gek dat Audi zo agressief blijft in de verkoop/leasing van de etron 55.
 
Hoe meer ik 'm zie, hoe meer ik het een korte break vind en niet echt een SUV. En ik vind 'm ook niet de beste auto, daarvoor zijn er hoekjes afgereden in het interieur, en wat een auto is, evolueert nog. 5 jaar geleden had ik het een dijk van een auto gevonden, maar nu vind ik dat mijn auto heel wat meer moet kunnen.
 
Zijn ze iets vergeten te monteren? Hier zit nog een uitbreekpoortje.
8D79A32F-218B-4947-88C1-321300527B42.jpeg