Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Tnx voor je reactie, dit was mijn gevoel ook een beetje en daarom eerst hier gevraagd ipv "moeilijk" lopen doen bij SeC. Ik zal er eens goed over nadenken wat ik ermee wil.
Mijn 2 centen: ik zou het wel melden...
Ik zou een afspraak maken om "een aantal afleverfoutjes op te laten lossen". Voordat je terecht kan ben je een paar weken verder. Komende weken ga je wellicht tegen nog wat dingetjes aanlopen. Vervolgens zoveel mogelijk archiveren (vastlopers, reboots, spotify issues, incl. datum en tijd) zodat ze gericht kunnen zoeken.
 
  • Like
Reactions: Advh
Mijn 2 centen: ik zou het wel melden...
Ik zou een afspraak maken om "een aantal afleverfoutjes op te laten lossen". Voordat je terecht kan ben je een paar weken verder. Komende weken ga je wellicht tegen nog wat dingetjes aanlopen. Vervolgens zoveel mogelijk archiveren (vastlopers, reboots, spotify issues, incl. datum en tijd) zodat ze gericht kunnen zoeken.

Ik zou het melden maar ze vervolgens de komende twee weken alle tijd geven om de golf van afleveringen, inherent aan einde van een kwartaal, te handlen.
 
  • Like
Reactions: Advh
Browser, TuneIn en Spotify werken eigenlijk alleen direct na de reboot van het scherm.
Een dag later mag je weer opnieuw rebooten om het werkend te krijgen. Iedere dag rebooten lijkt mij niet de bedoeling.

De agenda heb ik nu werkend gekregen. Na wat gegoogle blijkt dat hij weigert om te synchroniseren met een outlook agenda.
Je moet je outlook agenda laten synchroniseren met een google agenda en dan werkt het wel.
(Gelukkig dat dit tegenwoordig wel werkt want 2 jaar geleden juist afscheid genomen van de google agenda omdat die weigerde te synchroniseren met mijn outlook / exchange.)
 
Browser, TuneIn en Spotify werken eigenlijk alleen direct na de reboot van het scherm.
Een dag later mag je weer opnieuw rebooten om het werkend te krijgen. Iedere dag rebooten lijkt mij niet de bedoeling.

De agenda heb ik nu werkend gekregen. Na wat gegoogle blijkt dat hij weigert om te synchroniseren met een outlook agenda.
Je moet je outlook agenda laten synchroniseren met een google agenda en dan werkt het wel.
(Gelukkig dat dit tegenwoordig wel werkt want 2 jaar geleden juist afscheid genomen van de google agenda omdat die weigerde te synchroniseren met mijn outlook / exchange.)
Tune-in en Spotify werken goed zonder reboot. Alleen de browser dient dagelijks gereset te worden. Ze zullen het wel oplossen. Ooit.
 
Maar dan gebruik je de standaard IOS agenda en mail app. Als je de Outlook app zou gebruiken op je I-phone dan zou hij ook niet synchroniseren met de auto.
Aha, je bedoelt de MS Outlook app. Die zal inderdaad niet synchroniseren nee, niet met de Tesla of met wat dan ook denk ik.
Ik ken geen mechanisme in IOS die de ene app (Tesla) toegang geeft tot data in een andere app (Outlook), gelukkig maar :D
 
Misschien een gekke vraag. Wij krijgen over 2 weken onze Model X en ik vraag me of hoeveel "last" model X bezitters hebben van de breedte van de auto?

Ik wist natuurlijk dat deze breed was maar sinds ik dit forum aan het lezen ben maak ik me wat zorgen over bijv. het inrijden van de parkeergarages, krappe parkeerplekken etc. (het niet meer zorgeloos volgen van "P Centro" op vakantie)

Merken jullie hier dagelijks wat van of valt het mee?
 
Misschien een gekke vraag. Wij krijgen over 2 weken onze Model X en ik vraag me of hoeveel "last" model X bezitters hebben van de breedte van de auto?

Ik wist natuurlijk dat deze breed was maar sinds ik dit forum aan het lezen ben maak ik me wat zorgen over bijv. het inrijden van de parkeergarages, krappe parkeerplekken etc. (het niet meer zorgeloos volgen van "P Centro" op vakantie)

Merken jullie hier dagelijks wat van of valt het mee?
Ligt er ook een beetje aan 'waar je vandaan komt'... Ik reed voor mijn S een A7. Ik was al een beetje gewend om garages met voorzichtigheid in te rijden en/of soms wat verder te rijden voor een plek met wat meer ruimte. Alles went...
 
Misschien een gekke vraag. Wij krijgen over 2 weken onze Model X en ik vraag me of hoeveel "last" model X bezitters hebben van de breedte van de auto?

Ik wist natuurlijk dat deze breed was maar sinds ik dit forum aan het lezen ben maak ik me wat zorgen over bijv. het inrijden van de parkeergarages, krappe parkeerplekken etc. (het niet meer zorgeloos volgen van "P Centro" op vakantie)

Merken jullie hier dagelijks wat van of valt het mee?
Alles went!
Een punt van aandacht: eerder in dit draadje is verhaald van het feit dat de X anders dan de S net meer dan 2 meter breed is (zonder spiegels), en dus op diverse spitsstroken etc formeel niet mag rijden. In Duitsland schijnen ze er op te handhaven.
 
  • Informative
Reactions: Miro