Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien een gekke vraag. Wij krijgen over 2 weken onze Model X en ik vraag me of hoeveel "last" model X bezitters hebben van de breedte van de auto?

Ik wist natuurlijk dat deze breed was maar sinds ik dit forum aan het lezen ben maak ik me wat zorgen over bijv. het inrijden van de parkeergarages, krappe parkeerplekken etc. (het niet meer zorgeloos volgen van "P Centro" op vakantie)

Merken jullie hier dagelijks wat van of valt het mee?

Ik heb nu een goeie maand mijn X,... Tot nu toe 2x p-garage in gereden 1e met ingeklapte spiegels en hoofd uit het raam;) (Papendrecht) , de andere in zijn achteruit net voor de slagboom weer verlaten:mad: ( Dordrecht). Verder is het nu toe gelukt om de p-garages te vermijden en een stukje verder te lopen. Verder had ik in het begin nogal last van wegen waar ik voorheen met een fietser naast me een tegemoet komende auto kon passeren, nu gewoon rustig moet wachten. Wasstraat is hier een no go, gelukkig heb ik een coating waardoor het wat gemakkelijker is de auto te wassen. Nu staat die van mij op 22" velgen wellicht dat dat het e.e.a. ook niet makkelijker maakt.

succes
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
Morgenochtend mijn Tesla ophalen in Tilburg. Zin in!
Nog tips waar op te letten en wat te doen bij tekortkomingen? Tis immers eind van het kwartaal! ;)
Is er ergens een draadje met een checklist (vast wel?)
Die checklist gewoon vergeten. Het enige waar je goed op moet letten zijn lakbeschadigingen en velgschade.
De rest doet er op het moment van leveren echt niet toe. De aflevering vindt plaats op een vrij donkere plek in de fabriek. Daarnaast is de hele entourage niet geschikt om eens kritisch een auto na te lopen.
Gelukkig lost Tesla alle problemen later prima op. Maar ... over lak- en velgschade met een van buitenaf komende oorzaak, ook al is die op het moment van levering al aanwezig, doen ze moeilijk, zeg maar niks.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Misschien een zaklampje meenemen om de lak te inspecteren en de Delivery Expert zenuwachtig te maken.
80778FE7-48D2-48E0-9557-C6715A4B3C51.jpeg
 
  • Like
Reactions: ebullio