You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allego staan erop in normale view, voor de rest kun je beter een app zoeken. Ik gebruik zelf Slim Laden, was voor mij degene met de meeste in de buurt, maar dat zal per regio verschillen, ze zijn allemaal nog incompleet.Kan je überhaupt alleen superchargers zien tesla of ook andere laadpalen?
Wie weet wat er wel/niet bij de bestuurdersprofielen wordt opgeslagen ?
Ik heb er 3, mijn vrouw, ikzelf en “makkelijk instappen”. Het lijkt erop dat bijvoorbeeld de verwarming instelling (gedeeltelijk) bij een profiel opgeslagen wordt want als ik via de app 16 graden instel en enige tijd later ga rijden (dus van makkelijk instappen naar mijzelf) staat hij op een andere temperatuur. Er zijn meer dingen die lijken te verpringen bij kiezen van een profiel, afgezien van uiteraard de stoel en spiegels.
De handleiding is er nogal vaag over....
Gewoon voorzichtig op de achterkant leggen. Geen enkel probleem. Voor het gemak kun je een plaatje hout neerleggen over het hoogteverschil van de kofferbak en de achterkant van de achterbank die iets hoger is. Dan schuif je hem er zo in.Zou ik in mijn MS een wasmachine kunnen vervoeren indien die ik er al in zou krijgen?
nee dat kan niet, afaikWe kwamen er vandaag achter dat onze tesla kaart niet meer werkt. Is het ook mogelijk om de kaart zelf weer te koppelen?
Ja maar hij moet recht staan.Gewoon voorzichtig op de achterkant leggen. Geen enkel probleem. Voor het gemak kun je een plaatje hout neerleggen over het hoogteverschil van de kofferbak en de achterkant van de achterbank die iets hoger is. Dan schuif je hem er zo in.
Nee hoor. Als je hem voorzichtig op de achterkant neerlegt ligt hij met het snaarwiel op de achterzijde. Geen probleem. Je hebt dan ook geen transport beveiliging nodig die je wel nodig hebt bij staand vervoeren. Hij veert niet op en neer omdat hij op zijn rug ligt. En een Tesla is comfortabeler dan een vrachtwagen of aanhanger.Ja maar hij moet recht staan.
We kwamen er vandaag achter dat onze tesla kaart niet meer werkt. Is het ook mogelijk om de kaart zelf weer te koppelen?
ik weet niet hoe het bij een MS zit, maar bij de M3 heb je een speciale button in de rechteronderhoek van het climate control scherm (de "5" op bijgevoegd plaatje) . Als die niet geactiveerd is, zal de kleine roostertje geen lucht geven.Geen echte beginnersvraag omdat ik mijn model S al twee jaar heb maar mijn kinderen klagen sinds de aanschaf al bij warm weer over de koeling achterin de auto en bij koud weer over een gebrek aan warmte achterin. Nou viel mij vandaag het volgende op: ik had de kachel flink hoog gezet en daarmee kwam er lekker warme lucht uit de roosters voorin maar uit het enige rooster achterin niet, sterker nog, daar voldoende de luchtstroom eerder koud aan. Meer mensen die last hebben van de gebrekkige verwarming en koeling achterin of zou dit een specifieke klacht van mijn auto zijn? Het valt mij sowieso op dat achterin nauwelijks roosters zijn om te verwarmen en te ventileren. Dat ene roostertje in het midden lijkt mij wel heel mager voor zo’n grote auto.
Dat dacht ik ook altijd, maar de combi van stopcontact (wel eigen groep) met supercharger, maakt dat ik geheel geen 3-fase lader mis. Die laadpaal komt vast in de toekomst nog, maar momenteel zeker niet noodzakelijk - in mijn situatie.Ik zou zeggen stop die 9500 in Tesla-aandelen en neem een SR+
Ik doe dagelijks 2x50 km woon-werk, en de SR+ voldoet mij prima. Maar ik heb wel een eigen 3-fase laadpaal (max 76 km/u). Ik zou niet op het stopcontact willen druppelladen, de extra flexibiliteit van een 3-fase lader is geweldig.