Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik de auto open maak,ik een hoge korte beep hoor. Soms 1 x en ook een keer 3 x.
Het is niet mijn claxon, komt uit de voorzijde bij de frunk en klinkt ook niet als mijn claxon van het alarm.

Weet iemand wat dat is? Klinkt echt als een elektronisch signaal. Een soort piezo claxon?
 
Ik probeer mijn Tesla Supercharger sessies te exporteren voor het werk om in te dienen als onkosten.
Echter, de filter laat altijd 31/12/1969 - 31/12/1969 zien. Ik kan dus enkel altijd de volledige lijst exporteren.

Heb reeds verschillende browsers geprobeerd (Firefox, Chrome & Edge)
Op firefox heb je zelfs helemaal geen optie om te filteren.

Iemand een idee?

Thanks
 
Onbruikbaar voor de flitsmeister website, in ieder geval bij mij en een kennis.

Flitsmeister.nl verkeersinformatie

Dan heb je het visueel maar dat werkt niet in onze Tesla browser.

Andere optie zou zijn via de Bluetooth verbinding en dan via geluid maar ik krijg dat niet voor elkaar maar misschien die ik iets niet goed.
Je zou het via de telefoon kunnen doen, maar dan ook spotify via de telefoon. Je kan geen 2 verschillende bronnen tegelijk gebruiken.
 
  • Informative
Reactions: Gtech
Is er een mogelijkheid dat de bestuurdersinstellingen automatisch ingesteld worden naar mijn instellingen als ik de wagen open met mijn telefoon en dat ze naar mijn vrouw haar instellingen gaan als zij de auto opent met haar phone. Ze is nog een stuk kleiner en fijner dan ik (stoel alles vooruit en op de hoogste stand) en het is erg oncomfortabel als ik me in de wagen moet wringen en dan op het scherm pas mijn profiel kan instellen. Met easy entry zou ik de stoel wel achteruit kunnen laten gaan, maar gaat die ook weer terug naar de laatste instellingen als je start en dan wordt ik weer geplet dus dat is ook weer niet wat ik zoek. (heb easy entry nog niet geprobeerd maar dat maak ik uit de nodige filmpjes op YT toch uit).
 
Is er een mogelijkheid dat de bestuurdersinstellingen automatisch ingesteld worden naar mijn instellingen als ik de wagen open met mijn telefoon en dat ze naar mijn vrouw haar instellingen gaan als zij de auto opent met haar phone. Ze is nog een stuk kleiner en fijner dan ik (stoel alles vooruit en op de hoogste stand) en het is erg oncomfortabel als ik me in de wagen moet wringen en dan op het scherm pas mijn profiel kan instellen. Met easy entry zou ik de stoel wel achteruit kunnen laten gaan, maar gaat die ook weer terug naar de laatste instellingen als je start en dan wordt ik weer geplet dus dat is ook weer niet wat ik zoek. (heb easy entry nog niet geprobeerd maar dat maak ik uit de nodige filmpjes op YT toch uit).
Met een S wel maar daar koppel je de instelling aan een key fob. Je zult wel een 3 hebben.
 
Is er een mogelijkheid dat de bestuurdersinstellingen automatisch ingesteld worden naar mijn instellingen als ik de wagen open met mijn telefoon en dat ze naar mijn vrouw haar instellingen gaan als zij de auto opent met haar phone. Ze is nog een stuk kleiner en fijner dan ik (stoel alles vooruit en op de hoogste stand) en het is erg oncomfortabel als ik me in de wagen moet wringen en dan op het scherm pas mijn profiel kan instellen. Met easy entry zou ik de stoel wel achteruit kunnen laten gaan, maar gaat die ook weer terug naar de laatste instellingen als je start en dan wordt ik weer geplet dus dat is ook weer niet wat ik zoek. (heb easy entry nog niet geprobeerd maar dat maak ik uit de nodige filmpjes op YT toch uit).

Naar mijn weten kun je instellingen koppelen aan de key.
 
  • Like
Reactions: Tony Mb
Of anders in het profiel instellen op 'gemakkelijk instappen'. Je kunt dan in het Makkelijk instap profiel van je vrouw de stoel een flink eind naar achter laten schuiven als zij uitstapt.

Pagina 51 van de handleiding:

Om Makkelijk instappen te gebruiken met een bestuurdersprofiel, moet het selectievakje
Gebruik Makkelijk instappen zijn ingeschakeld.
 
Is er een mogelijkheid dat de bestuurdersinstellingen automatisch ingesteld worden naar mijn instellingen als ik de wagen open met mijn telefoon en dat ze naar mijn vrouw haar instellingen gaan als zij de auto opent met haar phone. Ze is nog een stuk kleiner en fijner dan ik (stoel alles vooruit en op de hoogste stand) en het is erg oncomfortabel als ik me in de wagen moet wringen en dan op het scherm pas mijn profiel kan instellen. Met easy entry zou ik de stoel wel achteruit kunnen laten gaan, maar gaat die ook weer terug naar de laatste instellingen als je start en dan wordt ik weer geplet dus dat is ook weer niet wat ik zoek. (heb easy entry nog niet geprobeerd maar dat maak ik uit de nodige filmpjes op YT toch uit).
In het keys (?) menu ergens onder Security (?) kun je sleutels (passen en telefoons) koppelen aan het huidige profiel. Daarna zal het in 95% van de gevallen goed gaan. Waar die 5% van komt dat het profiel van mijn vrouw wordt geladen geen idee, ze is dan meestal niet in de buurt. Rare bug.
 
  • Like
Reactions: Tony Mb
Aangezien de internet browser onbruikbaar is in de model S, weet iemand misschien of het mogelijk is om flitsmeister waarschuwingen af te spelen over de autospeakers als de Spotify van de Tesla staat te spelen?

Als het niet gaat hoor ik het ook graag :)
Flitsmeister op de telefoon gebruiken en dan bij de geluidsinstellingen van FM ‘A2DP’ selecteren. De meldingen komen dan als een soort telefoon oproep binnen.
 
  • Informative
Reactions: Gtech