Zakte de batterij onder 20%?Nu kampeermodus wordt besproken, nog een vraagje.
Tijdens onze zomervakantie in 2019 bleef Kampeermodus niet de hele nacht actief. Iemand ervaring er mee, of dat nu wel zo is?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zakte de batterij onder 20%?Nu kampeermodus wordt besproken, nog een vraagje.
Tijdens onze zomervakantie in 2019 bleef Kampeermodus niet de hele nacht actief. Iemand ervaring er mee, of dat nu wel zo is?
Kampeermodus gebruik je niet al rijdendIk moest wel even opzoeken hoe ik dat moest instellen. Auto moet in P staan. Dat wist ik niet.
Haha nee. Maar voor het stoplicht even in het menu gekeken en niks gevonden. In de P-stand wel. Ja, dat was redelijk dom.Kampeermodus gebruik je niet al rijdend
Die browser geschiedenis is toch vanzelf iedere keer weg (na een nacht slapen)?
Volgens mij niet, een van de kinderen sliep toen als 'try out' op een camping in de auto en de volgende ochtend zag ik pas dat na een paar uur de klimaatbeheersing was uitgeschakeld (of het was bij nader inzien alleen een waarschuwingsmelding na 4 uur). Was benieuwd of iemand inmiddels e.e.a. een hele nacht geactiveerd heeft gehad.Zakte de batterij onder 20%?
k zou letten op ‘klonkende’ vering bij drempels (stabilisatorstang, ophanging), een ‘klonk’ bij remmen en versnellen (subframe elektromotor) en bij een Supercharger testen hoeveel km bereik ze haalt bij 90% vol. Met 387.000 km op de teller en de recente aanpassing van het voltage naar 3.9 Volt, zou je ongeveer 300 km range moeten halen bij 90%.
Die browser geschiedenis is toch vanzelf iedere keer weg (na een nacht slapen)?
Hoi,
Klopt het dat de m3 lr geen verwarmde buitenspiegels heeft? Spiegels zijn deze dagen zeker 10 min beslagen al rijdend.
Ehm ok dus alleen dan?Zolang je de achterruitverwarming aan hebt, moeten ze gewoon verwarmen
Ehm ok dus alleen dan?
Thanks. De audi stond deze automatisch aan als de spiegel knuppeltje op neutraal stond.ja, de knop voor de achterruitverwarming is ook de knop om de zijspiegels te verwarmen. Er is geen andere optie om alleen de zijspiegels te verwarmen. Net zoals VW en veel andere merken werken trouwens.
Het is de paal die aan de auto communiceert wat het maximum vermogen is, en de auto kan daar niet boven. Je kan wel in de auto een lager vermogen opgeven.Gisteren geladen aan een paal aan 81 km per uur. Paal is bij kantoor. Vanochtend, ik had vannacht maar liefst 13 km verlies, aan dezelfde paal 20 van de 24 Amp en 67 km per uur. In beide gevallen was het kantoor net zo leeg en de plek naast mij leeg. Dus, waarom vanochtend 4 Amp minder?
Nee. Onder de 90 procent steedsWas de accu de tweede keer bijna vol? (dat kan ik niet goed uit uw verhaal halen)
NB. Een bijna volle accu laadt minder snel.
Ja maar ik zat twee keer in dezelfde range te laden. Het enige verschil was het tijdstip.Het is de paal die aan de auto communiceert wat het maximum vermogen is, en de auto kan daar niet boven. Je kan wel in de auto een lager vermogen opgeven.
Dat is overigens ander gedrag dan wanneer je bv met maar 1% verschil wil laden: je laadgrens staat bv op 90% ingesteld en je plugt je auto in met 89%. De auto durft dat soms niet te herkennen alsof ie sterk ontladen is en zal het laden niet starten. Dat is in se ook logisch, je wil niet dat de lader constant de auto wakker houdt om te druppelladen. Ik zie bij mijn auto dat ie vaak tot 3% verlies toelaat alvorens bij te laden.
Ja maar ik zat twee keer in dezelfde range te laden. Het enige verschil was het tijdstip.