Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de agenda: heb je in de iPhone app bij settings calendar sync aangezet?

Misschien de tip van @Top , nog wat verder verduidelijken: in de Tesla App op de Iphone moet je de synchronisatie aan zetten.
Je ziet ook maar afspraken voor de huidige en de volgende dag. Msschien heb je geen afspraken staan op vandaag en morgen.

Ja, die staat aan. Heb zelfs app weer even van iPhone gehaald en opnieuw geïnstalleerd (toen stond ie weer uit) en aangezet.
En voor de zekerheid heb ik een testafspraak voor morgen gemaakt, dus dat zou het ook niet hoeven zijn...
 
Vergt soms meerdere keren proberen.. sync in de app moet je aanzetten als je ook je agenda wilt zien..

Kwestie van 'de aanhouder wint' dus. Ga het morgen gewoon blijven proberen. Amders misschien een aanleiding om eens uit te vinden of ik al een reset aandurf :)

Vind het ook wel vorm van humor. High tech auto rijdt zelf redelijk op snelheid over ons eiland, maar verslikt zich in iphone agenda. Maakt hem (of is het haar) weer wat menselijker :)
 
Kwestie van 'de aanhouder wint' dus. Ga het morgen gewoon blijven proberen. Amders misschien een aanleiding om eens uit te vinden of ik al een reset aandurf :)

Vind het ook wel vorm van humor. High tech auto rijdt zelf redelijk op snelheid over ons eiland, maar verslikt zich in iphone agenda. Maakt hem (of is het haar) weer wat menselijker :)
Toch kan het ook onmenselijke trekjes krijgen. Er is een forumlid dat al sinds december 2013 met een Classic S rijdt en nog nooit zijn iPhone heeft kunnen koppelen. Onmenselijk toch?
Dit, overigens zeer gewaardeerde forumlid, overweegt nu een X te kopen, mogelijk lukt het daarmee wel ;)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and EelkoV
Bij mijn S was de Bluetooth antenne stuk toen ik hem kreeg. Veel lopen klooien en SeC bleef beweren dat alles in orde was en dat het aan mijn Apple watch lag. Tot ze het met eigen ogen zagen. Toen is er toch werk van gemaakt. Met het vervangen van de bt antenne is alles opgelost en connect mijn telefoon altijd direct bij instappen.
 
  • Informative
Reactions: nico180
Nu 2 dagen in het bezit van een MS 75D en zeer tevreden. Maar heb wel een vraag over het telefoon adresboek.
Is het ook mogelijk om deze te sorteren op voornaam?
Euh, ja
IMG_0026.JPG
 
  • Funny
Reactions: HWS
Toch kan het ook onmenselijke trekjes krijgen. Er is een forumlid dat al sinds december 2013 met een Classic S rijdt en nog nooit zijn iPhone heeft kunnen koppelen. Onmenselijk toch?
Dit, overigens zeer gewaardeerde forumlid, overweegt nu een X te kopen, mogelijk lukt het daarmee wel ;)

Goed nieuws! De tip van @Edi99 heeft gewerkt in de versie 'aanhouder wint'. Ik denk dus een extra reden voor het overigens zeer gewaardeerde forumlid om een X te kopen...

Er komen toch nog wat andere beginnersvragen en -ervaringen voorbij. Zo heb ik vandaag ontdekt dat autopilot leuk is (en dat mijn vrouw er zenuwachtig van wordt) en goed werkt.
Note to self: autopilot weet niet wat een rotonde is
Note to self 2: idem voor rood stoplicht

En het is vast heel simpel, maar weet iemand hoe ik de app icoontjes bovenin weer in beeld krijg tijdens navigatie? Scherm wordt mooi gevuld met navigatie-app, maar als ik even kalender wil starten (nu ik die aan de praat heb) weet ik niet hoe ik de rij icoontjes weer tevoorschijn krijg :confused: