You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De uitleg daarover van Elon op twitter is, dat de euro-prijs voor de 100D tegen huidige wisselkoers is, terwijl overige prijzen nog tegen een oudere koers zijn omgezet. Met Trump aan het roer zakt de dollar echt weer een stukje, maar ik vrees dat huidige prijzen wel een tijdje blijven staan.Vind ik ook belachelijk. Zeker als je weet dat t in de USA maar de helft kost. Ik stond al met 1 been in de X maar kan me nu weer wat langer beheersen
De vraag is dus hoe oud. 12 maanden geleden was de koers hetzelfde. Een andere conclusie die ik uit zijn antwoord zou kunnen trekken is dat de prijzen van de andere uitvoeringen nog verhoogd moeten worden...De uitleg daarover van Elon op twitter is, dat de euro-prijs voor de 100D tegen huidige wisselkoers is, terwijl overige prijzen nog tegen een oudere koers zijn omgezet. Met Trump aan het roer zakt de dollar echt weer een stukje, maar ik vrees dat huidige prijzen wel een tijdje blijven staan.
Nog een beginnersvraagje: houdt de Tesla eigenlijk een overzicht bij hoeveel energie er telkens bijladen wordt?
Of moet je dat zelf bijhouden (is daar een handige app voor)?
Ik ben trouwens best benieuwd of er hier mensen zijn die een soort van reporting template hebben op basis van de data die ze uit Teslalog exporteren. Indien iemand iets leuk heeft: delen?
Gebruik je toevallig Internet Explorer ? Met o.a. Firefox lukt het wel.Ik krijg de Excel download niet open (Reports Charge levels). Ik wil daarmee bewijzen wat ik thuis geladen heb (als ik doorreken naar privé).
Ik gebruik teslafi.com deze gaat beter om met de Vampire Drain.Ik ben trouwens best benieuwd of er hier mensen zijn die een soort van reporting template hebben op basis van de data die ze uit Teslalog exporteren. Indien iemand iets leuk heeft: delen?
Ik kan op dat vlak Teslalog aanraden (Tesla Logs). Daar krijg je een mooi overzicht dat eenvoudig naar Excel te brengen is waar je dan weer allerhande rappotering op kan gaan doen.
Ik ben trouwens best benieuwd of er hier mensen zijn die een soort van reporting template hebben op basis van de data die ze uit Teslalog exporteren. Indien iemand iets leuk heeft: delen?
Ze doen wel de belofte het wachtwoord niet op te slaan, maar slechts het token. Daardoor zullen ze de auto niet kunnen starten, maar unlocken zou inderdaad wel kunnen.
Is er nog geen monitoring-software beschikbaar die makkelijk zelf te hosten is? Dan valt het hele "username/password aan third parties geven" issue weg...
We kunnen natuurlijk altijd zelf wat bouwen, maar van nature lui
Het wachtwoord is een vereiste parameter bij die API-aanroep, dus met alleen het token kom je er niet. Maar er is inderdaad een risico..Hmm..
Als ik hier kijk
Tesla Model S JSON API · Apiary
lijkt het er toch sterk op dat je met een token de auto kan starten.
Ik neem het risico iig niet (meer).
Voel je je een beginner Dirk?was dit niet het "beginners"-topic ?
Zelf iets hosten wat je niet zelf geschreven hebt heeft exact hetzelfde risico. Wie zegt dat de maker geen extra stukje code heeft opgenomen die jouw tesla credentials naar zijn server wegschrijft of deze simpelweg mailt?Is er nog geen monitoring-software beschikbaar die makkelijk zelf te hosten is? Dan valt het hele "username/password aan third parties geven" issue weg...
We kunnen natuurlijk altijd zelf wat bouwen, maar van nature lui
Ik kan op dat vlak Teslalog aanraden (Tesla Logs). Daar krijg je een mooi overzicht dat eenvoudig naar Excel te brengen is waar je dan weer allerhande rappotering op kan gaan doen.
Ik ben trouwens best benieuwd of er hier mensen zijn die een soort van reporting template hebben op basis van de data die ze uit Teslalog exporteren. Indien iemand iets leuk heeft: delen?