Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan dagelijks thuis laden (wallbox). Neem aan dat voor reizen naar het buitenland ik de superchargers kan gebruiken dus weet eigenlijk (nog) niet wanneer ik andere laadpas zal en kan gebruiken?
Nooit. Zonder dollen: al twee jaar diverse kaarten en druppels in bezit, maar nog nooit gebruikt en we zijn van Noorwegen tot Corsica met de Tesla’s geweest.
 
  • Helpful
Reactions: Tuhhje
Nooit. Zonder dollen: al twee jaar diverse kaarten en druppels in bezit, maar nog nooit gebruikt en we zijn van Noorwegen tot Corsica met de Tesla’s geweest.

Hier één maal gebruikt in twee jaar (vakantie in NL, geen laadmogelijkheid, dagtochtjes en SuC op ruim 100 km).

Was blij dat ik bij Emmen Dierenpark even vol kon gooien.

Maar andere vraag: waarom zou je niet een laadpas aanvragen? Is gratis en voor geval dat....
 
Hi All, fijn zo'n beginnersdraadje. Trotse bezitter van een M3 SR+ sinds afgelopen zaterdag..... veel te ontdekken. 1 security vraag:

Ik heb mijn auto gekoppeld aan mn telefoon. Nu heb ik 's nachts mn telefoon op m'n nachtkastje en dan is ie verbonden met mn auto. Kunnen 'onbevoegden' hem dan openen of, nog erger, rijden?
 
Hi All, fijn zo'n beginnersdraadje. Trotse bezitter van een M3 SR+ sinds afgelopen zaterdag..... veel te ontdekken. 1 security vraag:

Ik heb mijn auto gekoppeld aan mn telefoon. Nu heb ik 's nachts mn telefoon op m'n nachtkastje en dan is ie verbonden met mn auto. Kunnen 'onbevoegden' hem dan openen of, nog erger, rijden?
Openen ja, om te rijden moet telefoon redelijk dicht bij de auto zijn (je kan het even proberen). Ook kan je een pincode op de auto zetten (pin to drive). Verder Bluetooth 's nachts uit zetten.
 
Model X vraag:

Klopt het dat het aanpassen van het scherm waar de snelheidsmeter in zit vrij beperkt is? Kan de linker en rechter helft aanpassen. Denk dat dit idd de mogelijkheden zijn?
Ik ben het bv energiescherm van de M3 gewend en dan is dit best wel ouderwets qua mogelijkheden. ;)
Alleen overzicht 50km zichtbaar?

het is de nieuwe MX met nieuw interieur en meer beenruimte (volgens tesla). ik heb niet zoveel verstand van de MX blijkbaar
 
Model X vraag:

Klopt het dat het aanpassen van het scherm waar de snelheidsmeter in zit vrij beperkt is? Kan de linker en rechter helft aanpassen. Denk dat dit idd de mogelijkheden zijn?
Ik ben het bv energiescherm van de M3 gewend en dan is dit best wel ouderwets qua mogelijkheden. ;)
Alleen overzicht 50km zichtbaar?

het is de nieuwe MX met nieuw interieur en meer beenruimte (volgens tesla). ik heb niet zoveel verstand van de MX blijkbaar

Klopt.
Klopt.
Klopt.
Klopt.
Klopt denk ik ook ;-)

edit bij puntje 4: minder km kan wel (zie ook hieronder)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DucaTinus