Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Via mijn tesla app kan ik niet meer meekijken met de camera's van mijn auto sinds de update.
Normaal gesproken als je sentry mode aanzette, kreeg je een optie erbij met "Live camera beelden bekijken".

Nu kan ik via mijn app sentry mode aanzetten en daar blijft het bij, iemand enig idee hoe ik live kan meekijken?
 
Via mijn tesla app kan ik niet meer meekijken met de camera's van mijn auto sinds de update.
Normaal gesproken als je sentry mode aanzette, kreeg je een optie erbij met "Live camera beelden bekijken".

Nu kan ik via mijn app sentry mode aanzetten en daar blijft het bij, iemand enig idee hoe ik live kan meekijken?
Premium Connectivity afgelopen?
 
Op de E314 komende van Hasselt vertraagt hij telkens opnieuw op ongeveer 1 km voor de afrit 26 (Lummen). Daar waren een tijd lang werken, zou dat de oorzaak zijn? De max snelheid zakt van 120km/h naar 80km/h op het scherm en de CC gaat mee natuurlijk
 
In afwachting van een reactie op mijn vorige vraag, hier al de volgende se.
Laden deed ik tot nu thuis maar heb nu ook 2x geladen bij SuC als trg voor onze lange rit.. Batterijen verwarmd, SoC 19% bij start. In het begin vlot naar 150kW maar zakt na een paar minuten om de meeste tijd te laden onder 100kW en nog lager tot 50kW, lege standen L en R van mij. (Hasselt en Zolder)
Zijn dat normale snelheden? Morgen vertrek Malaga, als ik iets over het hoofd zou zien mbt SuC, is het nu nog de moment..
 
In afwachting van een reactie op mijn vorige vraag, hier al de volgende se.
Laden deed ik tot nu thuis maar heb nu ook 2x geladen bij SuC als trg voor onze lange rit.. Batterijen verwarmd, SoC 19% bij start. In het begin vlot naar 150kW maar zakt na een paar minuten om de meeste tijd te laden onder 100kW en nog lager tot 50kW, lege standen L en R van mij. (Hasselt en Zolder)
Zijn dat normale snelheden? Morgen vertrek Malaga, als ik iets over het hoofd zou zien mbt SuC, is het nu nog de moment..
Heb je de V3 stalls genomen? Die met 1 kabel? Of zelfs V4 (die met de nieuwe design en langere kabel voor niet-Tesla’s).
Dan zou je tot 200kW moeten krijgen, maar misschien is 17% daarvoor nog te veel. Als ‘na een paar minuten’ betekent ‘vanaf 40%’ dan is dit normaal.
Je krijgt het maximum maar heel kort.
 
Zijn dat normale snelheden?

Ik let er niet meer zo op, maar hier een screendump van ons laatste SuC bezoek op de terugtocht naar BE.
20 minuten voor 33kWh is laden met een gemiddelde van 99kW en dat met een SR+ die beperkt is tot 170kW laden.

IMG_1389.PNG
 
  • Like
Reactions: ToemkeWTM and ERvee
Bedankt voor de antwoorden. Vandaag de V3 en niemand naast ons. SuC als bestemming ingezet vanaf Bekkevoort. Bekkevoort - Hasselt dus. Zou lang genoeg moeten zijn, toch? Temp 6C.
Maar ik begrijp dat het normaal is. Ik dacht dat de hogere laadsnelheden langer zouden aanhouden. 👍
 
  • Like
Reactions: ERvee
SuC als bestemming ingezet vanaf Bekkevoort. Bekkevoort - Hasselt dus. Zou lang genoeg moeten zijn, toch? Temp 6C.
Neen. Is niet genoeg. Met 6 graden heb je ongeveer een uur nodig. Ik weet zelfs niet of je uberhaupt de volle power krijgt bij 6 graden.
SuCs zijn bedoeld voor op lange reizen. Tesla gaat er van uit dat je langer dan een half uur rijdt vooraleer je aan een SuC komt.
 
  • Like
Reactions: ToemkeWTM