You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De basisdiesel varianten doen het niet schokkend veel beter hoor... En voor standaard stadsverkeer als koerier of bezorger is het werkbaar... Maar ik begrijp je punt.Sorry hoor maar 0-100km/u in 19 sec?!
Top snelheid 110km/u?
Je bent een sta in de weg voor overig verkeer, dit is toch niet meer van deze tijd?!
Het is wachten op de klap (van achteren)...
Duidelijk waar de prioriteiten liggen.. Kan je je afvragen of je zo'n auto wil kopen nu.
Is een citroen Berlingo misschien interessanter Citroën Berlingo Electric
Zouden overigens ook dezelfde auto's kunnen zijn.
0-50 is een belangrijkere waarde in het stadsverkeer.De basisdiesel varianten doen het niet schokkend veel beter hoor... En voor standaard stadsverkeer als koerier of bezorger is het werkbaar... Maar ik begrijp je punt.
Is dit met vaste kabel? Indien dit niet zo is moet je wel een losse kabel hebben of extra bestellen.Ik heb dik 4 jaar geleden voor het laatst een oplader gekocht en ik heb de prijsontwikkelingen niet gevolgd. Nu zie ik dat Webasto een 22kW lader aanbiedt voor €595,= incl. BTW. Da's een stuk goedkoper dan de 11kW EV-Box lader die ik nu heb hangen.
Dit lijkt mij een zeer concurrerende prijs of zie ik iets over het hoofd?
Home
Verzwaren naar 3x25a en Tesla wallcharger aanschaffen met 7 meter kabel
Ter vergelijking als je je installatie niet verzwaart: 1 x 32A geeft 34km (typical) per uur bij. Ik laad zo en heb nog geen problemen gehad.Volgende maand komt mijn (lease) Tesla S 75 met Auto pilot (Obsidian Black). Ik kijk uit naar het aflevermoment Binnenkort wil ik graag een laadpaal laten installeren voor thuis. Ik worstel echter met de aansluit-capaciteit. Kunnen jullie mij helpen met advies én richting?
Huidige situatie: Ik heb een nieuwbouwhuis (5 jaar oud), slimme meter met 1x35a aansluiting. De hoofdzekering is een 40a zekering. Wij koken op gas, verder geen specials.
Gewenste situatie: Hoe kan ik zo snel mogelijk laden zonder dat ik extra transportkosten heb bij Stedin?
Ik wil graag redelijk snel kunnen laden, liefst 8-10 uur laadtijd voor een volle accu. Ik was in de veronderstelling dat ik hier een 3x35a aansluiting voor nodig had. Als ik Stedin vraag om mijn aansluiting te laten verzwaren naar 3x35a, dan heb ik jaarlijks 600 euro extra aan transportkosten ten opzichte van de huidige situatie? Gisteren heb ik de leverancier van de laadpaal gesproken en de leverancier kwam met de suggestie om de aansluiting te laten verzwaren naar 3x25a. Voordeel is dan dat ik een lege accu in ongeveer 8 uur kan volladen én binnen de staffel blijf van mijn huidige transportkosten. Volgens Stedin kan ik mijn aansluiting ook laten verzwaren naar 3x25a.
Wat zijn jullie ervaringen en kunnen jullie mij advies geven of ik mijn aansluiting moet laten verzwaren naar 3x25a of 3X35a?
Kkjk eens naar eerdere posts hier. Mooie info over een 3x25A aansluiting icm een Maxem. In de installatie zit dan een kWh meter waarmee je verrekening kunt regelen met de werkgever.Volgende maand komt mijn (lease) Tesla S 75 met Auto pilot (Obsidian Black). Ik kijk uit naar het aflevermoment Binnenkort wil ik graag een laadpaal laten installeren voor thuis. Ik worstel echter met de aansluit-capaciteit. Kunnen jullie mij helpen met advies én richting?
Huidige situatie: Ik heb een nieuwbouwhuis (5 jaar oud), slimme meter met 1x35a aansluiting. De hoofdzekering is een 40a zekering. Wij koken op gas, verder geen specials.
Gewenste situatie: Hoe kan ik zo snel mogelijk laden zonder dat ik extra transportkosten heb bij Stedin?
Ik wil graag redelijk snel kunnen laden, liefst 8-10 uur laadtijd voor een volle accu. Ik was in de veronderstelling dat ik hier een 3x35a aansluiting voor nodig had. Als ik Stedin vraag om mijn aansluiting te laten verzwaren naar 3x35a, dan heb ik jaarlijks 600 euro extra aan transportkosten ten opzichte van de huidige situatie? Gisteren heb ik de leverancier van de laadpaal gesproken en de leverancier kwam met de suggestie om de aansluiting te laten verzwaren naar 3x25a. Voordeel is dan dat ik een lege accu in ongeveer 8 uur kan volladen én binnen de staffel blijf van mijn huidige transportkosten. Volgens Stedin kan ik mijn aansluiting ook laten verzwaren naar 3x25a.
Wat zijn jullie ervaringen en kunnen jullie mij advies geven of ik mijn aansluiting moet laten verzwaren naar 3x25a of 3X35a?
Volgende maand komt mijn (lease) Tesla S 75 met Auto pilot (Obsidian Black). Ik kijk uit naar het aflevermoment Binnenkort wil ik graag een laadpaal laten installeren voor thuis. Ik worstel echter met de aansluit-capaciteit. Kunnen jullie mij helpen met advies én richting?
Huidige situatie: Ik heb een nieuwbouwhuis (5 jaar oud), slimme meter met 1x35a aansluiting. De hoofdzekering is een 40a zekering. Wij koken op gas, verder geen specials.
Gewenste situatie: Hoe kan ik zo snel mogelijk laden zonder dat ik extra transportkosten heb bij Stedin?
Ik wil graag redelijk snel kunnen laden, liefst 8-10 uur laadtijd voor een volle accu. Ik was in de veronderstelling dat ik hier een 3x35a aansluiting voor nodig had. Als ik Stedin vraag om mijn aansluiting te laten verzwaren naar 3x35a, dan heb ik jaarlijks 600 euro extra aan transportkosten ten opzichte van de huidige situatie? Gisteren heb ik de leverancier van de laadpaal gesproken en de leverancier kwam met de suggestie om de aansluiting te laten verzwaren naar 3x25a. Voordeel is dan dat ik een lege accu in ongeveer 8 uur kan volladen én binnen de staffel blijf van mijn huidige transportkosten. Volgens Stedin kan ik mijn aansluiting ook laten verzwaren naar 3x25a.
Wat zijn jullie ervaringen en kunnen jullie mij advies geven of ik mijn aansluiting moet laten verzwaren naar 3x25a of 3X35a?
Maxem is zo ver ik weet de enige partij die de HPWCII dynamisch stuurt.
Keba icm met Loxone is een optie.
Ik zou de aansluiting laten verzwaren naar 3x25A. Het vastrecht hiervoor is gelijk aan 1x35A, je betaalt enkel een relatief forfaitair bedrag voor de aansluitkosten.
Aan 3x25A heb je ruimschoots voldoende, uitgaande van het gegeven dat je tot nu toe genoeg had aan 1x35A. Indien je enkel de extra capaciteit gebruikt voor het laden (3x13A) zou je al voldoende hebben om je auto in de nacht van volledig leeg naar vol te kunnen laden. De electricien zal wel de overige grote stroomverbruikers netjes moeten verdelen over de drie fases.
Een smart charging oplossing is fraai, maar voor jou situatie niet noodzakelijk. Verrekenen van het privé stroomverbruik met je werkgever kan via een simpele stroommeter in je groepenkast. Ik zou zeker voor een lader met vaste kabel gaan. Die van tesla zelf is en mooi en goedkoop.
Volgende maand komt mijn (lease) Tesla S 75 met Auto pilot (Obsidian Black). Ik kijk uit naar het aflevermoment Binnenkort wil ik graag een laadpaal laten installeren voor thuis. Ik worstel echter met de aansluit-capaciteit. Kunnen jullie mij helpen met advies én richting?
Huidige situatie: Ik heb een nieuwbouwhuis (5 jaar oud), slimme meter met 1x35a aansluiting. De hoofdzekering is een 40a zekering. Wij koken op gas, verder geen specials.
Gewenste situatie: Hoe kan ik zo snel mogelijk laden zonder dat ik extra transportkosten heb bij Stedin?
Ik wil graag redelijk snel kunnen laden, liefst 8-10 uur laadtijd voor een volle accu. Ik was in de veronderstelling dat ik hier een 3x35a aansluiting voor nodig had. Als ik Stedin vraag om mijn aansluiting te laten verzwaren naar 3x35a, dan heb ik jaarlijks 600 euro extra aan transportkosten ten opzichte van de huidige situatie? Gisteren heb ik de leverancier van de laadpaal gesproken en de leverancier kwam met de suggestie om de aansluiting te laten verzwaren naar 3x25a. Voordeel is dan dat ik een lege accu in ongeveer 8 uur kan volladen én binnen de staffel blijf van mijn huidige transportkosten. Volgens Stedin kan ik mijn aansluiting ook laten verzwaren naar 3x25a.
Wat zijn jullie ervaringen en kunnen jullie mij advies geven of ik mijn aansluiting moet laten verzwaren naar 3x25a of 3X35a?