You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem het gemiddelde van m'n jaarlijkse nota. Verder niet ingewikkeld doen.Ik ga mijn M3 leasen via leaseplan en kan de kWh declareren bij mijn werkgever. Thuis heb ik een dubbele meter op de hele installatie zitten.
Ik neem aan dat ik dan ook een dubbele meter voor de TWC moet zetten. Wat voor tarief afspraken hanteren jullie met jullie werkgevers?
Voor het eerst mis ik mijn 2013 P85 met dubbele lader (die ik nooit heb gebruikt). Nu heb ik een 3 x 80 ampere aansluiting, een TWC die ik op 32 ampere kan zetten maar een auto die maar 24 ampere kan hebben......de 24A per fase die de huidige Tesla's halen, is bepaald/beperkt door de interne lader. De eerste modellen hadden de mogelijkheid om de lader dubbel uit te voeren en dus 32A per fase te halen in plaats van de (toen) standaard 16A per fase.
Ik ben nu heel blij met mijn 3 x 32A en 22 kW (dubbele) lader aan boord van mijn S85.Voor het eerst mis ik mijn 2013 P85 met dubbele lader (die ik nooit heb gebruikt). Nu heb ik een 3 x 80 ampere aansluiting, een TWC die ik op 32 ampere kan zetten maar een auto die maar 24 ampere kan hebben......
Dan moet je uitwijken naar een DC-laadstation voor thuis. ABB heeft een model voorgesteld in oktober. Hiermee kan je terug naar 22 kW, desnoods met een groter model zelfs naar 50 kW. Val niet achterover van de prijs...Voor het eerst mis ik mijn 2013 P85 met dubbele lader (die ik nooit heb gebruikt). Nu heb ik een 3 x 80 ampere aansluiting, een TWC die ik op 32 ampere kan zetten maar een auto die maar 24 ampere kan hebben......
Je kan een aluminium profiel aanschaffen, deze matzwart laten anodiseren en in de grond zetten.Heeft iemand een goede en betaalbare oplossing gevonden voor een mooie fysieke paal voor de Tesla Wall Charger? Liefst niet eentje van blinkend RVS maar antraciet c.q. in de zwart/grijze kleur van de TWC-achterkant.
Wat ik heb gevonden is een stalen paal met sokkel voor €330,- ex Btw, maar dat lijkt me wel veel geld voor zo'n simpel ding.
Of voor de zekerheid toch maar een buisje mee storten?Wel vooraf even de voedingkabel erdoor trekken met voldoende montagelengte.
Vergis je niet, mensen.Dan moet je uitwijken naar een DC-laadstation voor thuis. ABB heeft een model voorgesteld in oktober. Hiermee kan je terug naar 22 kW, desnoods met een groter model zelfs naar 50 kW. Val niet achterover van de prijs...
Helaas is er over dit soort oplossingen niet zoveel terug te vinden.
Misschien kan je er goedkoop eentje op de kop tikken als een laadpaal-boer de upgrade doet naar 175 kW?
Kan, maar met een grondkabel hoeft dit niet.Of voor de zekerheid toch maar een buisje mee storten?
Uiteraard hoeft dat niet. Maar mijn reactie sloeg op je "met voldoende montage lengte". Met een buis in je voet niet kom je niet voor vervelende verassingen te staan als je je toch een keer 'verknipt'.Kan, maar met een grondkabel hoeft dit niet.
Uiteraard hoeft dat niet. aar mijn reactie sloeg op je "met voldoende montage lengte". Met een buis in je voet niet kom je niet voor vervelende verassingen te staan als je je toch een keer 'verknipt'.
Haha. Ik kom hier zeker niet weg met "autocorrect"?Yep, letterlijk een verassing. En een verrassing
Het kan erger: op de universiteit schreef ik ooit 'verassing' in een paper over de nucleaire wedloop
Ik heb deze gekocht, inclusief sokkel van beton: Paal voor Tesla Wall Connector | Laadpunt Nederland Staat heel netjes! Inderdaad een beetje prijzig maar dat was de Tesla ook. ;-)Heeft iemand een goede en betaalbare oplossing gevonden voor een mooie fysieke paal voor de Tesla Wall Charger? Liefst niet eentje van blinkend RVS maar antraciet c.q. in de zwart/grijze kleur van de TWC-achterkant.
Wat ik heb gevonden is een stalen paal met sokkel voor €330,- ex Btw, maar dat lijkt me wel veel geld voor zo'n simpel ding.