En dan hangt het ook nog van de automaat af. Grote kans dat die 3x16A is.
Idd!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En dan hangt het ook nog van de automaat af. Grote kans dat die 3x16A is.
Ik zie hier niet wat je binnen krijgt in de meterkast. is dat wel 3x35A? of is het toch 3x25A , dus kijk even onderaan in de meterkast, waar je hoofdzekeringen zitten.
Waarom niet gewoon een aantal NewMotion palen neerzetten? De abonnementskosten die je daar betaalt kosten je bijna niks, je kunt zelf de tarieven zetten en alles wordt voor je geregeld.Hoi,
Ik ben op zoek naar een kantoor laadoplossing. Ik zou mikken op 3 a 4 laadplekken, op een semi-publieke parking. Bedoeling is om voor een beperkt aantal gebruikers een verrekening te kunnen doen, waarbij ik manueel elke maand de verbruikte elektriciteit kan doorrekenen.
Zijn er laadpalen die zoiets kant-en-klaar kunnen doen ? Voor autorisatie van de gebruikers denk ik aan een RFID pasje of een pincode, remote de paal manueel kunnen aanzetten voor een bezoeker zou ook handig zijn. Ik vermijd liefst een systeem met abonnementen of een 3de partij die de aanrekening doet.
Ik heb een concept in mijn hoofd waarmee ik zo'n systeem zou kunnen bouwen met een loxone systeem + loxone pinpad + kwh meters + smartevse chargers.
Iemand suggesties ?
Hoi,
Ik ben op zoek naar een kantoor laadoplossing. Ik zou mikken op 3 a 4 laadplekken, op een semi-publieke parking. Bedoeling is om voor een beperkt aantal gebruikers een verrekening te kunnen doen, waarbij ik manueel elke maand de verbruikte elektriciteit kan doorrekenen.
Zijn er laadpalen die zoiets kant-en-klaar kunnen doen ? Voor autorisatie van de gebruikers denk ik aan een RFID pasje of een pincode, remote de paal manueel kunnen aanzetten voor een bezoeker zou ook handig zijn. Ik vermijd liefst een systeem met abonnementen of een 3de partij die de aanrekening doet.
Ik heb een concept in mijn hoofd waarmee ik zo'n systeem zou kunnen bouwen met een loxone systeem + loxone pinpad + kwh meters + smartevse chargers.
Waarom niet gewoon een aantal NewMotion palen neerzetten? De abonnementskosten die je daar betaalt kosten je bijna niks, je kunt zelf de tarieven zetten en alles wordt voor je geregeld.
Ik ben wat huiverig geworden voor NewMotion. Naast dat TNM is omgedoopt tot Shell Recharge zijn er meer wijzigingen.
Zo is het bijvoorbeeld niet meer mogelijk om palen van derden (andere merken van NewMotion) aan te melden op de OCCP infrastructuur van Newmotion. In het normaal Nederlands; NewMotion wil alleen nog maar NewMotion laadpalen accepteren.
De NewMotion laadpalen lopen naar mijn idee achter qua functionaliteit. P1-poort uitlezen zonder aanvullend abonnement is er bijvoorbeeld niet bij, terwijl veel andere fabrikanten dat tegenwoordig standaard doen.
Ik heb het gevoel (maar dat is mijn onderbuik) dat Newmotion wat te groot begint te worden of wat teveel geld van Shell krijgt en daardoor wat grootheidswaanzin begint te krijgen.
Ik zag de rename op mijn telefoon. Direct de app verwijderd. Elektrisch rijden en Shell is voor mij een onmogelijke combi
Daar had ik al eens rondgekeken, maar dat blijft een heel uitzoekwerk.
Ehh, TNM us volgens mij al jaaaaaaaaren onderdeel van Shell... Beetje apart om daar nu ineens een issue van te maken.Ik zag de rename op mijn telefoon. Direct de app verwijderd. Elektrisch rijden en Shell is voor mij een onmogelijke combi
Ik ben wat huiverig geworden voor NewMotion. Naast dat TNM is omgedoopt tot Shell Recharge zijn er meer wijzigingen.
Zo is het bijvoorbeeld niet meer mogelijk om palen van derden (andere merken van NewMotion) aan te melden op de OCCP infrastructuur van Newmotion. In het normaal Nederlands; NewMotion wil alleen nog maar NewMotion laadpalen accepteren.
De NewMotion laadpalen lopen naar mijn idee achter qua functionaliteit. P1-poort uitlezen zonder aanvullend abonnement is er bijvoorbeeld niet bij, terwijl veel andere fabrikanten dat tegenwoordig standaard doen.
Ik heb het gevoel (maar dat is mijn onderbuik) dat Newmotion wat te groot begint te worden of wat teveel geld van Shell krijgt en daardoor wat grootheidswaanzin begint te krijgen.