You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga volgende week voor het eerst op één dag ruim 400km rijden en ik besef me dat ik dat echt niet met een volle accu ga redden.
Het valt me op dat het aantal SuC's in BE procentueel veel hoger is dan in NL. Zou dat te maken hebben met het feit dat in NL zo'n goed netwerk aan lokale oplaadpalen en Fastned oplossingen heeft? Mijn ervaring is dat DC laders en lokale laders in BE toch minder wijd verspreid zijn.
Is een momentopname.Het valt me op dat het aantal SuC's in BE procentueel veel hoger is dan in NL. Zou dat te maken hebben met het feit dat in NL zo'n goed netwerk aan lokale oplaadpalen en Fastned oplossingen heeft? Mijn ervaring is dat DC laders en lokale laders in BE toch minder wijd verspreid zijn.
Ja, dat hoort in het superchargers in nederland draadjeA-S-O-C-I-A-A-L
Is wel ongekend voor Dordrecht; normaliter is het hier niet druk. Zal met tijdstip te maken hebben. Het is donker dus waarschijnlijk zit het gros aan appelmoes met kers.View attachment 254944 Helemaal vol in Dordrecht, allemaal lege auto’s die al vol zijn (grote stilte). Ik hoop van harte dat die overstay boete hier wordt toegepast!
Was van de week tweemaal om een uurtje of 20.00 bij SuC Dordrecht, maar was steeds volle bak.Is wel ongekend voor Dordrecht; normaliter is het hier niet druk. Zal met tijdstip te maken hebben. Het is donker dus waarschijnlijk zit het gros aan appelmoes met kers.
Als de auto na een stevige rit een warme tot zeer warme accu heeft kan ie het laadvermogen knijpen om oververhitting te voorkomen. Je hoort de koelventilatoren van de auto dan heel goed werken.Ik zie hier soms SuC laadvermogens van boven de 100 kW. Ik haal nooit meer dan 92. Ook niet bij een trip door Frankrijk, waar ik altijd alleen stond. Is meer dan 92 voor jullie ook uitzonderlijk, of ligt het aan mij? Type batterij? Pech met het tijdstip? Toevallig toch zwakkere SuC’s? Omdat het altijd 92 is lijkt het mij op een begrenzing.
Wagen is steeds warm en minder dan 20% SoC.
Deze week een paar keer op gelet en niet gehoord. ‘s Morgens om 7 uur na een rit van 35km met minder dan 20% SoC. Zou ideaal moeten zijn om hoge laad snelheden te halenJe hoort de koelventilatoren van de auto dan heel goed werken.
Je kunt als je bij een SuC aan het laden ben Tesla service bellen. Die kunnen meekijken of er iets is dat een beperking van de laadstroom veroorzaakt. Je kunt natuurlijk ook gewoon naar een SeC gaan.Deze week een paar keer op gelet en niet gehoord. ‘s Morgens om 7 uur na een rit van 35km met minder dan 20% SoC. Zou ideaal moeten zijn om hoge laad snelheden te halen