Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure

This site may earn commission on affiliate links.
Over druppelen gesproken. De buurman liet zich midden op de dag! in z'n verse EQC even door z'n passagiere bedienen incl happy ending. Dat was ook nieuw.
:confused: Zoveel vragen hierover.

Was het zijn eigen vrouw, een vriendin?
Heeft Shell een lucratieve bron van neveninkomsten ontdekt?
Zo ja, betaal je dit met je laadpas of moet dat weer ingewikkeld.
Wat was er eerder klaar: het laden of de happy ending?
Is dit typisch gedrag voor Mercedes rijders? Of doet de auto dat met je.

En vooral ook: wat toevallig dat je je buurman tegenkomt bij het laden, maar dan ook nog onder zulke omstandigheden !

:confused:
 
@robertvg

Sherlock 🔍 in mij kan er echt wel een rapportje over maken. Maar vind ik niet kies.

1. Is een zeer degelijke uitbater die dat nooit zou willen. Weet ik zeker.
2. Buurman als 'buurman' in de stall naast me. Forum autisten nemen vaak te veel letterlijk.
p.s. Als het buurman & co thuis was geweest had ik a. bij de diesel misschien wel zo'n handschoentje meegenomen met 'wel graag ff gebruiken bij het afkoppelen'afgegeven en b. het hier zeker niet opgebracht maar c. bij de volgende borrel was ie misschien 👿 'van mij' geweest zijn met de "en zag dat je ook een EV hebt' intro.

Wat iedereen doet moet ie allemaal helemaal zelf weten. Leven en laten leven. Als ik er geen last van heb. Of wil jij alle X rijders die ook wel eens achterin zijn gaan zitten de kost geven?
 
Last edited:
Back to the topic
 
Back to the topic
 
61CD34A2-D48B-40B0-9A7B-64758827CE3A.png
 
Wel een heel bijzondere manier...

 
Wel een heel bijzondere manier...

Tja iemand met een dure elektrische auto kan zich zo’n lange kabel wel veroorloven :)
 
Wel een heel bijzondere manier...

Hij gaat wel rond, ik zie dit op veel digitale kranten verschijnen. In de AD wordt gezegd dat een EV niet onder 25A kan laden. :D