Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Het volgende belangrijke fibonacci level op 301,50 is trouwens wel een goede kanshebber, niet geheel toevallig tevens het niveau van de prikker up van 23/10 en de prikker down van 25/10. Het gapje van 24/10 dichten en dus 296 aantikken kan ook nog.

Dus 301.50 was zo'n beetje de mediaan van de beweging in de eerste handelsuren, en niet 296 maar 295 zo'n beetje de slotstand.

Mwah.

Beetje meten, beetje weten, maar je kunt inderdaad op ieder betekenisloos niveau instappen of uitstappen, de kracht van een beweging negeren ofzo. Dat snap ik dan weer niet.
 
Dus 301.50 was zo'n beetje de mediaan van de beweging in de eerste handelsuren, en niet 396 maar 395 zo'n beetje de slotstand.

Mwah.

Beetje meten, beetje weten, maar je kunt inderdaad op ieder betekenisloos niveau instappen of uitstappen, de kracht van een beweging negeren ofzo. Dat snap ik dan weer niet.
Erg nauwkeurig vind ik die TA nou ook weer niet als je er $100 naast zit!
(Zo goed @Keezje?)
 
  • Funny
Reactions: S-19910
I warned y’all for the dead cat bounce. Die is net geweest. Niet dat ik er van wegloop, maar 295 wordt zeer waarschijnlijk nog eens gebroken. Ik schat dat 281 de bodem is, maar Tesla is een moeilijk voorspelbaar aandeel. Het enige dat ik weet is dat mensen met geduld er allemaal aan gaan verdienen zelfs als je op de recente top bent ingestapt. (Zoals ikzelf :-() Ik zie deze periode dan ook eerder koop- dan verkoop-kansen.