Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Momenteel meer vertrouwen in specifiekTesla aandelen, dan in aandelen in het algemeen (gezien het sombere beursklimaat).
Maar als het echt helemaal mis gaat op de beurs, dan lijkt mij dat de Tesla aandelen daarin ook een tik krijgen (neerwaards meegesleurd). Zonder dat dit te maken heeft met de positieve ontwikkelingen binnenTesla zelf.
Iemand hier een visie over?
 
  • Love
Reactions: S-19910
Momenteel meer vertrouwen in specifiekTesla aandelen, dan in aandelen in het algemeen (gezien het sombere beursklimaat).
Maar als het echt helemaal mis gaat op de beurs, dan lijkt mij dat de Tesla aandelen daarin ook een tik krijgen (neerwaards meegesleurd). Zonder dat dit te maken heeft met de positieve ontwikkelingen binnenTesla zelf.
Iemand hier een visie over?

Volgens mij heb je al gezegd wat er te zeggen is.
 
eventjes een herinnering per DM om de langlopende hoge limietverkoop in je $TSLA positie te controleren. Er dient zich blijkbaar deze week al een kans aan dat de koers fors gaat pieken. Zou jammer zijn als we daar niet een graantje van meepikten. ;)

Tesla Inc (NASDAQ:TSLA) Shares Could be Impacted By an Age Old Game - Tech Stock Observer

Voor de shorts schiet mij het volgende adagium te binnen, dat voor hen van belang is geworden: 'swim with the sharks, but don't get eaten by them'.
 
Last edited:
327 zou het moeten houden, anders krijgen we een diepere pullback

Naamloos.png